Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæresten vil ikke reise hjem for å si hadet

Anbefalte innlegg

Hei!

Ville bare høres deres tanker angående en ting.

Jeg og kjæresten er i feriehuset sammen nå og vært der en ukes tid. Nå skal jeg dra hjem og jobbe i 9 dager før jeg drar 10 dager på guttetur til syden for første gang. Dvs at vi blir borte fra hverandre i 3 uker. Når jeg kommer hjem igjen skal vi være sammen med resten av sommeren.

Greia er at hun sier ikke ikke forstår hvorfor og ikke gidder å komme hjem en helg før jeg drar til syden, og det synes jeg er veldig dårlig gjort og spesielt med tanke på at jeg skal til på guttetur osv.

Om det hadde vært motsatt så hadde det ikke vært noe spørsmål engang, jeg hadde jo selvfølgelig dratt hjem helgen før så jeg kunne sagt ordentlig hade osv.

Det tar 3 timer hver vei, men jeg synes uansett ikke det er noe om man er glad i noen.. Jeg hadde lett gjort det om det var dobbelt så langt også.

Hun sier at det blir for mye stress og komme tre dager før jeg drar for deretter og dra tilbake og så være i feriehuset i 5 dager og så tilbake igjen for henne på jobb.

Hva tenker dere? Jeg synes det er dårlig og føler at jeg er mer glad i henne enn hun er i meg.. Vi har vært sammen i 3år.

Anonymous poster hash: fc45d...422

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun er nok glad i dere, men dere har vært sammen en stund og nå har dere kost dere i feriehuset sammen. Kanskje hun har behov for å slappe av og komme seg før ferien er over? Når dere er borte fra hverandre så vil dere i alle fall få savnet hverandre :)

Kan forstå at du vil ha henne hos deg den helgen, men jeg forstår henne også.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du er needy, du skal reise bort, hun gidder ikke kjøre 3 timer for å være med deg før du skal dra og kutte ned tiden dere er fra hverandre med over 1 uke......

tipper hun gleder seg til du skal bort og har sikkert en kjekkas hun skal møte. Sorry, but its my honest opinion.

Anonymous poster hash: 47c06...55d
Lenke til kommentar

Hva tenker dere? Jeg synes det er dårlig og føler at jeg er mer glad i henne enn hun er i meg.. Vi har vært sammen i 3år.

Anonymous poster hash: fc45d...422

Jeg synes hennes valg er helt greit og normalt. Det er du som har valgt å dra bort. Har dere vært sammen i 3 år klarer dere å være 3 uker borte fra hverandre.

Hun tenker sikkert det samme om deg: hvis han virkelig hadde vært glad i meg hadde han ikke trengt å spolere ferien min. Hun lar deg styre din egen ferie og dra på guttetur, og forventer noe tilbake: nemlig at hun også får styre sin egen ferie. Du kan ikke styre for begge.

Hva du ville gjort for henne er likegyldig.

Lenke til kommentar

Det du gjør er å sette dine behov foran hennes. For pokker dere har vært sammen i 3 år, det er ikke noen konkurranse om å bevise sin udødelige kjærlighet til hverandre hele tiden.

Du har altså tenkt å "ødelegge" hennes fritid for å få et par dager ekstra med ei småsur dame som garantert ikke er hypp på sex eller hva det nå er du vil før du stikker på din 3-ukers guttetur til Syden.

Tenk deg om, du forlanger ut HUN skal dra 3 timer hver vei, for å være et par dager med deg, så tilbake på hytta og så tilbake på jobb. Mens du stikker i 3 uker på fylletur til Magaluf..det henger ikke på greip, og du får nok ikke mye sympati her.

Nå prøver du å styre BÅDE hennes og din egen ferie. Ikke gjør det. Dere kan fint si hadet til hverandre over telefon. Det kan forsure forholdet myyyye mere å nærmest forlange at hun skal vise sin "kjærlighet" med å ta en 6 timer lang biltur bare for et par dager.

Du er ekstremt selvsentrert og det er ikke en bra ting i et langvarig forhold.

Et 3 års forhold visner ikke iløpet av 3 korte uker.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...