seda Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 (endret) Hei jeg har problemer med at motoren ikke vil gå rundt. Det er strøm og kommer lyder, men vifta går ikke rundt uten at jeg dytter litt på den. Dytter jeg med klokka funker stempelet, og mot klokka funker det ikke. Av og til går vifta hvis jeg trykker på knappen, men vifta kan da gå mot høyre eller venstre vilkårlig. Hvordan fikser jeg dette? Jeg må ha vifta til å snurre hver gang og den må snurre med klokka slik at stempelet funker ? Endret 25. juni 2014 av Dahlsveen87 Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Er det en 3~ maskin mangler den en fase, er det en 1~ maskin så er kondensatoren som skal simulere den tredje fasen gåen eller ledningsbrudd internt i maskina eller brent tredje vikling i motoren. Her må det måling til og både megger og ohm meter er greie instrumenter å ha tiljengelig. 1 Lenke til kommentar
seda Skrevet 25. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2014 Takk takk! Det er kondensatoren som er synderen. Det sitter ingen sikringer i rekkeklemmene så plasten har smelta på den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå