Gå til innhold

Ny 19" skjerm

PT

Anbefalte innlegg

Jeg skal skaffe meg en ny 19" CRT-skjerm til ca 2000,- da den gamle (en bedriten SyncMaster 957p flimrer som et svin. Sikkert produksjonsfeil, men jeg skal ha en annen skjerm.) Har dere noe å anbefale? Den må være helt grå/beige og helst litt flat på toppen slik at jeg kan sette en høytaler oppå (senterhøytaler, Creative 6.1-ting).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2K for en ny crt 19"??

Som skal være en god del bedre enn samsun 957..

Må nok affal ut med 3K, gjerne mer.. slik er det desverre bare..

Kanskje jeg må det... :( Hva er det av 19" til 3000 da? (helst ikke over)

Eller en 17" LCD til 3000 (håpløst?)

Er det slik at flimringen går igjen på alle 957p, eller er det bare min?

EDIT: Er denne noe tess?: http://www.komplett.no/k/k.asp?ck=1&r=1&ac...atID=23&GrpID=6

EDITENGANGTIL: Eller hva med denne?: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...23&GrpID=6&s=pl

Lenke til kommentar
Bruttern har den hansolen.. og den kan ikke akkurat konkurrere med min.. blir ikke akkurat skarp i høye oppløsninger med høy hz..

Men så er det 1,5K mer for min da...

En skjerm jeg har hørt mye bra om er Samsung 959

Bare så det er sagt så bruker ikke jeg høyere oppløsning enn 1280x768. Er Hansolen en god skjerm da?

Ikke mer enn 3000,-

Samsung? Etter den skjermen jeg har nå har jeg lite lyst på en ny Samsung, men kanskje den du viste er god...

Lenke til kommentar

Den er sikkert bra den.. har ikke prøvd den, men når jeg fikk meg adsl, hang her på forumet en del, og skulle kjøre høy oppløsning (1600x1200) med hvite bakgrunner og slik, er det grett med en skjerm som holder seg dønn stabil.

minimum for 19"'ere er 1280x1024.. og en skjerm BØR klare 85Hz på den oppløsninga..

Alt dette takler jo hyundaien, og samsungen også, men jeg vil påsta at samsungen er mer stabil...

BTW: Nei, jeg har ikke samsung.. Jeg har Iiyama 903dt

Lenke til kommentar

Først og fremst så har du diamantrontrinitron bilderør på skjermer over 3000...

På skjermer inder 2000 er det dynaflat og slik..

Forskjellen på de er at diamantron er skarpere, mer stabilt, FLATT++ Dynaflat er det vi kaller "jukseflat" dvs.. litt bøyd bildeflate, og flatt glass utenpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...