Gå til innhold

Monterte hovudkortet direkte i kabinettet, utan standoff-skruane

Anbefalte innlegg

Ja, som tittelen seier gjor eg noko dumt då eg bygde ein pc for nokre dagar sidan. Det gikk meg hus forbi at eg måtte ha standoff-skruar og hovudkortet ikkje må ha direkte kontakt med kabinettet.

Eg starta opp maskina for første gang utan problem, installerte OS og hadde maskina gåande i ca. 20 min før den skrudde seg av utan forvarsel eller lyd.

Så eg dobbeltsjekka alt eg hadde gjort og fann då ut det med standoff-skruar.
Tok ut hovudkortet, satte det på skruane og prøvde å starte maskina på nytt.

No virkar det som maskina ikkje får nok straum når eg prøvar å starte den. Viftene (psu, cpu og gpu) startar og går av eit par gongar før den verkeleg kjem til livs, men då held den seg på i ca. eit eller to minutt før den skrur seg av igjen. Den har stått i fred i to dagar no då eg prøvar å finne ut kva eg må gjer.

Er hovudkortet heilt kortslutta og eg må finne meg i å kjøpe eit nytt? Eller er det noko eg kan gjere for å berge det?

her er komponentane om det sku vere behov for:

• Intel Core i5-4670K 3.4GHz Quad-Core Processor
  • Cooler Master Hyper 212 EVO CPU Cooler
  • MSI Z87-G45 Gaming ATX LGA1150 Motherboard
  • Crucial Ballistix Sport 8GB (2 x 4GB) DDR3-1600 Memory
  • Samsung 840 EVO 120GB 2.5" Solid State Drive
  • Seagate Barracuda 2TB 3.5" 7200RPM Internal Hard Drive
  • MSI GeForce GTX 660 2GB Video Card
  • Fractal Design Define R4 (Black Pearl) ATX Mid Tower Case
  • Corsair Builder 600W 80+ Bronze Certified ATX Power Supply
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PÅ alle skruehullene på hovedkortet er det en kant rundt. Pass på at skruehodene ikke går rundt denne kanten. Gjør de det blir det overledning på hovedkortet som fører til at den ikke vil starte.

Neida, eg brukte dei rette skruane til å feste sjølve hovedkortet, men dog direkte i kabinettet første gongen.

Så eg er redd for at det kortslutta hovudkortet når eg skrudde på maskina for første gongen.

Eg tok ut hovudkortet av kabinettet og starta det med kun CPU og RAM. Den skrudde seg framleis av etter eit minutt eller to, så det støtta hypotesa mi om at hovudkortet er øydelagt.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Vet ikke om det er så mye å gjøre - slett CMOS og se.

Men ellers kan man vel si at i beste fall har du kun skadet hovedkortet. Men skal ikke se helt bort i fra at det kan være andre komponenter som er skadet. I teorien kan det også være at hovedkortet fortsatt fungerer greit, men at kortslutningen har skadet f.eks. minne eller prosessor.... :-(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...