stoff3r Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 her er noe som fulgte med mitt chieftech kabinett, jeg aner ikke hva det er, og heller ingen kompiser. please help! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 alltid lurt selv på hva den skal være nyttig for Lenke til kommentar
krolf Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Den er til støtte av ekstra lange PCI eller AGP kort. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Det er støtte for et utvidelses-kort.. de er ganske ut! tror det brukte mini-pci eller noe sånt Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Har faktisk et gammel IBM scsi kort som passer bra i disse lilla sporene.. (Fungerer som avlasting til kortet... når det er laaaangt) Personlig var det de lilla brakettene (foruten en viftebrakett) som gikk føyken når jeg kjøpte mitt Midi kabinett.. Bare for å skape mer skrammel i kabinettet.. trenger du det ikke? Fjern det! NB: Bilder i forumet skal max være 400pix i bredden (!!) Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 altså!!! det er snakk om DOBBELT størrelse av et vanli agp-kort da.. kan noen vise meg et slikt kort? (url) dessuten er hylla til harddiskene i veien, men jeg takker for svarene og regner med at dere vet d bedre enn meg! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Ikke så dumt det der da. Det gamle AWE32-kortet mitt var så langt at det nesten rekker til de sporene der, og det var litt bøyd etter å ha stått i en PC i noen år. Gammel hardware er store greier. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Voodoo5 rekker vel bort? Sb awe32 mitt også ble litt bøyd etter noen år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå