Shotflaks Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 http://toppik.no/ Er dette verdt å bruke penger på?Noen som har noe erfaring fra disse prod..? /Eller evt. noe annet som anbefales? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Innse nederlag og ta det som en mann. Lenke til kommentar
Shotflaks Skrevet 25. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2014 Det er jo ikke alle som kler det da, spes hvis man er litt flat i bakhodet.. Ser da ikke noe særlig fint ut det. Den eneste måten jeg får nå "gjemt" det på nå, er ved hjelp av håret... Men hva gjør jeg for noe om 5/10 år?Skremmende tanke... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Jeg har aldri sett en combover eller noen med "hårsminke" som ser "normal ut" på hodet, bare derfor jeg anbefalte bare å bli ferdig med det Hørt med en frisør om de kan hjelpe? Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Ikke ta det så tungt. Kult å være skallet. Break litt bad. Lenke til kommentar
Shotflaks Skrevet 25. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2014 Ikke noe kult å være skallet hvis man er helt flat i bakhodet Pinng. Lenke til kommentar
Shotflaks Skrevet 25. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2014 Allfather - Nå som jeg har hår på hodet, så former vi det hos frisøren slikt at det ser "normalt" ut på hodet.. Hva gjør jeg om 5-10år? Hvordan skal jeg "skjule" det? Lenke til kommentar
Shotflaks Skrevet 25. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2014 http://www.vg.no/rampelys/film/sylvester-stallone-klar-for-rambo-5/a/23238862/ gode gener? eller kan han ha gått ut med mye penger? -> Sylvester Stallone Lenke til kommentar
Feh Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 http://toppik.no/ Er dette verdt å bruke penger på? Helt til du drar med deg et kvinnfolk hjem som drar hånda gjennom håret ditt. IMO, hvis man ikke har fått veldig markant måne, men bare er tynn i håret ser det desidert best ut om man bare kjører 3mm over hele skallen. Alt utenom profesjonell hårtransplantasjon ser elendig ut i de fleste tilfeller, og selv ikke dette er garantert et godt resultat dersom man transplanterer før det generelle hårtapet har stoppet opp/bremset ned. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Test Recrea Forte. Du får det på apoteket. Det er litt dyrt dog, men det funker for mange. Tidlere i år hadde jeg veldig tynt hår og det så ut som om jeg hadde tendenser til å få måne. 3 mnd senere så har jeg igjen tykt hår på toppen. Trodde ikke det fantes produkter med slik virkning... Husk å bruke silikonfri shampoo til. Anonymous poster hash: 4577e...ade Lenke til kommentar
Shotflaks Skrevet 25. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2014 (endret) Er det noe der ute som kan anbefales mot hårtap? stoppe /dempe det Endret 25. juni 2014 av Shotflaks Lenke til kommentar
MoonLight Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Jeg anbefaler at du leser litt på engelske sider. Finner du noe så søk opp produktet og se hva folk skriver om det. Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Hva gjør jeg om 5-10år? Det er flere spennende behandlinger under forskning og utprøving som kan vise seg å bli en endelig kur for problemet 10 år frem i tid, så jeg ville ikke vært så bekymret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå