TryingHard Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Hei. Jeg klarer ikke å finne ut hvordan jeg får tilbake normale tegn på innlogings-siden.. Tegnene som vises er slik rare som på bildet. I og med at tegnene er slik de er, blir også passordet jeg skriver inn like rart og fungerer ikke. Ved hver oppstart må jeg gjennom en lang venteprosedyre pga PC vil gjenopprette noen filer den mener det er feil ved. Deretter kommer jeg til passord-skjermen der tegnene er som på bildet, uleselige. PC'en er en Aspire 5100 med Windows XP. Det er også slike tegn der man skal kunne starte PC'en på nytt. Har trykket F2 og satt standard verdier, men det hjelper ikke. . Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Ikke set Marlett som font på innloggingsbildet. http://www.pcreview.co.uk/forums/changing-welcome-screen-font-t605281.html Lenke til kommentar
TryingHard Skrevet 25. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2014 Takk! Lenken din fører imidlertid bare til en side som sier "Support for Windows XP has ended As of April 8, 2014, support and updates for Windows XP are no longer available." Så jeg sitter fortsatt fast. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Gjøres på egen risiko - ta backup av register først uansett Change manually the font on registry. Go to Run >> Regedit >>Go to key HKEY_USERS\.DEFAULT\Control Panel\Desktop, and change (ifyou don't know what to do go to other user and see the diference, thekey of another user it's the long key with number right down of thatkey (something like HKEY_USERS\S-1-5-21-1066036182-657851496-1267956476-4422) Lenke til kommentar
TryingHard Skrevet 25. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2014 Takk for hjelp! Men jeg kommer ikke inn på PC'en da den ikke godkjenner passord skrevet i Marlett.ettersom tegnene som tastes inn blir annerledes enn normale bokstaver. Jeg vet ikke hvordan man kan forandre dette ved oppstart. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Kan jo bruke denne metoden for å fjerne passordet så man kommer inn... Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 En bokstav skal være en bokstav, uansett hvilken skrifttype som brukes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå