Reptilia Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Jeg sitter å venter på skattepengene. Har levert selvangivelsen elektronisk og har fått sms fra skatteetaten. Noen her som har fått skattepengene allerede inn på konto? Lenke til kommentar
arco3 Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Jepp, skattepengene kom på kontoen min i dag. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Ikke enda, men regner med de kommer inn i løpet av dagen. Gleder meg å se at kontoene blir fylt opp, både med feriepenger, bonus og det som skal komme fra skatten. Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Ikke enda, men regner med de kommer inn i løpet av dagen. Gleder meg å se at kontoene blir fylt opp, både med feriepenger, bonus og det som skal komme fra skatten. Fått melding? Jeg gjorde ikke noen endringer i selvangivelsen, har skatt til gode, men ikke mottatt noe sms. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Fikk melding om at skatteoppgjøret var gjort, ja. Er jo dessverre slik at ikke alle får oppgjøret sitt nå med en gang. Sjekk innom på dine sider på skatteetaten om du har fått melding der. Lenke til kommentar
Reptilia Skrevet 25. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2014 (endret) Slik jeg har forstått det må du ha levert selvangivelsen elektronisk OG fått SMS fra skatteetaten om at skatteoppgjøret er klart... For å få penger nå i juni altså. Endret 25. juni 2014 av Reptilia Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 "Du har mottatt skatteoppgjør. Det betyr at selvangivelsen din er registrert som levert." Satser på å få de fortløpende da. Lenke til kommentar
Horge Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Ja, penger fra futen er allerede på konto. Lenke til kommentar
toth Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 SMS og e-post kom forrige uke, pengene kom i dag. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Aner ikke. Gjorde noen små endringer. Regnet med å få ~10k. Fikk melding om at jeg bare får 3. I fjor gjorde jeg samme utregning, regnet da med å få 27, fikk 26.500, så at jeg var så langt unna i år synes jeg var/er litt rart. Hender det at det etter at den er sendt inn blir gjort feil fra deres side? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Mine penger gikk rett til fitteskatt som vanlig. Dyrt å pule, så det er det helt stopp på heretter. 1 Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Ja, her er også pengene på konto. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Mine var ikke inne i for en time siden, men nå er de inne Leverte elektronisk og fikk SMS om oppgjør i forrige uke eller no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå