Rustymagus Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Vi har snakket en av skaperne bak storsatsingen Alien: Isolation.INTERVJU: Alien: Isolation Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Vær så snill å lever ett godt Alien spill igjen, og la oss glemme det bedritne som hendte sist. 1 Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 om dette spelet flopper går eg inn i depresjon... 1 Lenke til kommentar
sveinis1982 Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 "Spillet henter inspirasjon fra Ridley Scotts tjuefem år gamle science fiction-epos, men går i en ny retning hva gjelder handling." Må nok plusse på 10 år til (1979) Lenke til kommentar
Axxa Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 (endret) Alt etter Alien 2 har vært en stor skuffelse. Jeg likte ikke hvordan de avsluttet historien til Ripley og karakterene etter Aliens. Jeg har alltid følt at det har vært et tomrom mellom de to første filmene, og fryder meg over å bli kjent med datteren til Ripley og alle mulighetene det åpner. Det er ekstra artig at de velger å kjøre en retro stil, og at de bevarer universet slik det ble presentert i filmene fra 80 tallet, som jeg også vokste opp med. Jeg tenker litt på Farcry 3 bloodragon. Stemmen bak hovedkarakteren er jo Hicks fra aliens... Kan tro om utviklerene fra Aliens Isolation ikke har fått litt inspirasjon. I likhet med "the last of us", så bruker de jo virkelige folk og mocap teknologi, for å gjøre dette så realistisk som overhodet mulig. Det gir meg store forhåpninger ihvertfall:) Dette er filmen og historien jeg aldri fikk! Krysser fingre for en stor suksess og flere oppfølgere! Endret 25. juni 2014 av Axxa Lenke til kommentar
EastWest Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 synes det er litt kult at dette er et Britisk spill. Hadde nesten trodd at det var Amerikansk med tanke på sjangeren og på hvor stor denne IP'en er Lenke til kommentar
Rustymagus Skrevet 26. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2014 "Spillet henter inspirasjon fra Ridley Scotts tjuefem år gamle science fiction-epos, men går i en ny retning hva gjelder handling." Må nok plusse på 10 år til (1979) Min feil. Matte var aldri mitt beste fag. Har rettet det opp i teksten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå