Niklasp Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 98 prosent av app-inntektene kommer fra «gratis»-apper.Elsker Android-brukere «kjøp i app»? Lenke til kommentar
snapshooter Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Har kjøpt i app et par ganger, men da i nytteprogrammer der prisen reflekterer nytten. Ser at inne i spill selges «perler og diamanter» for hundrevis av kroner for en liten neve, som kan gjøre disse spillene mange ganger så dyre som storspill til pc eller konsoll. Galskap. 2 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Nå er det jo også blitt vanligere å heller legge lisens som en "Kjøp i app"-greie fremfor å ha to apper - lite og full. Personlig synes jeg dette er en langt ryddigere løsning som reduserer antall apper fra hver utgiver og antall apps i Play. Målet må ikke være mange apps, men mange nok gode apps. Episodebaserte spill er typisk en variant hvor kjøp i app kan pass bra, gitt at prisen er fornuftig. 1 Lenke til kommentar
Dovendyr Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Jeg savner informasjon om hva som kan kjøpes i appen før jeg lastet den ned, slik som Apple gjør det. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Jeg savner informasjon om hva som kan kjøpes i appen før jeg lastet den ned, slik som Apple gjør det. Dette pleier utviklere ofte å opplyse om i beskrivelsen av appen. Spesielt for spill står det gjerne oppgitt at "det er gratis å spille, men du kan bruke penger for å få raskere fremgang". Cirka. Lenke til kommentar
Oly Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Her må jeg være unntaket. Har kjøpt mange apps, men kjøper ikke slike med in-app-purcases. Jeg liker ikke trenden en plass, men hvis dette er det som gir mest penger i kassen for utviklerne, så er vel dette fremtiden tenker jeg.Denne videoen tok for seg F2P-konseptet i mobilverden på en bra måte synes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg