RottePostei Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg leste en artikkel om at VIA hadde kommet med en liten prosessor. Det var bilde av to prosessorer og en mynt i artikkelen. Fant den via nyhetsagenten, men nå husker jeg ikke hvor artikkelen egentlig lå. Noen som vet hvilken jeg mener? Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=2906 Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Stemmer. Er ikke de prosessorene egentlig like store? Er det ikke bare "festeplata" som er av forskjellig størrelse på de 2? Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Når jeg leser på den artikkelen ser jeg; Prosessoren er verdens minste i både størrelse og strømforbruk, og kommer i tre versjoner: En på 533 MHz, en på 800 MHz og en på 1 GHz. Med bare 4 til 7 Watt i strømforbruk trenger den heller ikke vifte, og blir dermed også den GHz-prosessoren som bråker minst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå