merkur Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Bare lurer på om det er noen som bruker mIRC her som har sin egen kanal? Har selv en kanal som heter #deiligst på undernet. Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Bare lurer på om det er noen som bruker mIRC her som har sin egen kanal? Har selv en kanal som heter #deiligst på undernet. Er du stolt over å ha greid å registrert en kanal? Lenke til kommentar
merkur Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 har ikke sagt at jeg er stolt, bare lurte på om noen hadde sin egen kanal på mIRC :-? Lenke til kommentar
Ralek Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Det heter IRC (Internet Relay Chat). mIRC er bare en av ørten fjørten millioner klienter man kan koble seg til dette med. Og å få en egen kanal er da vel ingen sak..bare skrive /j gamperæv det, så er jeg sikker på at du er OP på din egen kanal - Ralek - Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Bare lurer på om det er noen som bruker mIRC her som har sin egen kanal? Har selv en kanal som heter #deiligst på undernet. Ja, hvordan det? Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg bruker ikke mIRC, men se signaturen min allikevel Lenke til kommentar
merkur Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 ok, vet at hvem som helst kan ha sin egen kanal men det eneste jeg lurer på er om noen hadde sin egen kanal som er bra og ikke er sånn kødde kanal som det er bare du som er på liksom Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 ok, vet at hvem som helst kan ha sin egen kanal men det eneste jeg lurer på er om noen hadde sin egen kanal som er bra og ikke er sånn kødde kanal som det er bare du som er på liksom Ja, hvordan det Lenke til kommentar
Ralek Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 ok, vet at hvem som helst kan ha sin egen kanal men det eneste jeg lurer på er om noen hadde sin egen kanal som er bra og ikke er sånn kødde kanal som det er bare du som er på liksom IRC er alvorlige saker...der er det ingenting som er på liksom liksom. Så for eks når jeg er på mIRC liksom så er det liksom noe annet enn at man liksom ikke er det liksom, om du liksom skjønner 8) - Ralek - Lenke til kommentar
Endre Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Bruker bare IRC til å laste ned filer jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå