Gå til innhold

The light


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her tenker jeg et par cm mer kutt i topp både for å senke betrakters blikk og øke litt på dybdefølelsen.

Hadde det vært mitt bilde så ville jeg nok også tatt litt, kanskje opp mot 50% av det sorte bastante nede også og endt opp med et panoramaformat her.

Ofte er det slik at vi vil ha for mye med i bildene våre og det er der andres øyne kommer inn for å korrigere og se det vi selv overså i kampens hete under redigeringa.

Dessverre blir det stort sett bare fint bilde i kommentarene og det lærer man lite av.

Her tror jeg ved å trange inn bildet at lyset du vil vise i bildet kommer bedre fram.

 

Roar

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tusen takk Oddmund og Roar!! Ja det med beskjæring er ofte diskutert..og fotografen har tatt noen runder med seg selv føra han legger ut bildet også..og det er jo smaken og baken mange ganger som bestemmer. Jeg ser hva du mener Roar men jeg selv hadde andre tanker om hva jeg ville få frem i dette bildet. men setter pris på at du kommenterer så fint med dine tanker...jeg tenkte mer å få et dystert bilde der mørket fremhever lyset da mørket tar mest plass i bildet.. jeg liker godt mørke bilder.....

MVH Tove

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...