Aristos Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Er det noen her inne som kan bruke Dreamweaver? Jeg har nemlig mottatt en php-fil, hvor jeg skal redigere og endre litt på teksten. Jeg må ikke ødelegge kodingen, selvfølgelig. Jeg har Dreamweaver CC, og kodingen er i et vindu (code) og teksten (og hvordan den skal se ut) er i et annet vindu (design).Spørsmålet: Jeg skal da redigere denne teksten som vises i design-vinduet, UTEN å ødelegge kodingen. Er det bare å redigere rett inn i design, eller er det noe jeg bør tenke på? Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Hei, dette skal gå helt fint. Jeg hadde dog brukt et redigeringsverktøy hvor jeg hadde sett kildekode for å være helt sikker på at Dreamweaver ikke gjør noe med koden. Ta en sikkerhetskopi av filen å prøv :-) Lenke til kommentar
Aristos Skrevet 25. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2014 Yes, det fikset seg! Var bare å redigere teksten i design-vinduet, og la kodingen få være i fred Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå