Jotun Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Fantastisk!! Fult fortjent. Belgia var klart det beste laget. Eh? De to første omgangene er vel dette korrekt? Ekstraomgangene var USA tidvis veldig gode og hadde en vilt bra innsats. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 (endret) Med USA utav spill er det lite vits og følge med lengre. Enig, hvem vil vel se på Frankrike - Tyskland, Brasil - Colombia, Argentina - Belgia? Endret 1. juli 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 For noen situasjoner å være i. Like greit Norge ikke kommer i slike kamper kanskje. En straffekonk ville vært u-utholdelig. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 For noen situasjoner å være i. Like greit Norge ikke kommer i slike kamper kanskje. En straffekonk ville vært u-utholdelig. Basert på dette VM er det like greit at Norge ikke kom med, ja. De hadde neppe fått poeng i gruppespillet. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Jo det er så sin sak. Mente sånn generelt i det hele tatt. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Godt jobbet USA. Håper dette får fotball-interessen til å gå opp enda et hakk over dammen. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Deilig! Vil vel si alle åttendelsfinalene gikk sånn jeg ønsket på forhånd, så vi får noen fantastiske kvartfinaler! Tre helt vidåpne kvartfinaler, og en hvor Nederland må sies å være stor favoritt, selv om Costa Rica virkelig har gjort det godt så langt. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Godt jobbet USA. Håper dette får fotball-interessen til å gå opp enda et hakk over dammen. We americans don't like to be less than the best, and the rising american interest evident this World Cup will only create better and better teams in the future With focus we will become one of the best. The question is how the rest of the world will deal with it! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2014 Tim Howard ble MOTM (på FIFAs kåring). Hvor vanlig er det egentlig at en fra taperlaget får MOTM? Han stod jo en god kamp, så jeg er jo ikke uenig forsåvidt. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Etter målbonanzaen vi hadde i gruppespillet, er det noen andre som synes at 8dels-finalene var et aldri så lite antiklimaks? Noen gode kamper, for all del, men det har manglet litt scoringer. De som ikke gikk til ekstraomganger ble vel stort sett avgjort helt på tampen. Sier vel kanskje en del om hvor jevne de lagene som har gått videre er. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Den dagen jeg bestemmer meg for at jeg må droppe en kamp for å ta igjen litt søvn, ser ikke ut til å ha vært riktig dag etter å ha lest her. Bah Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Ikveld og imorra, skal jeg legge meg tidlig..!! Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Kul kamp i går kveld. Fortjent at Belgia gikk videre etter min mening, de var best i første og andre omgang, men jeg hadde trua på at USA skulle holde unda. USA sliter litt rent teknisk, men dæven for en innsats. Synd at min personlige favoritt røyk ut nå. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Kul kamp i går kveld. Fortjent at Belgia gikk videre etter min mening, de var best i første og andre omgang, men jeg hadde trua på at USA skulle holde unda. USA sliter litt rent teknisk, men dæven for en innsats. Synd at min personlige favoritt røyk ut nå. En må huske på faktum at USA er et spedbarn når det gjelder fotball relativt til resten av verden. USA er det eneste land som spiller kvalifisering kamper som finnes mer tilskuere fra andre land enn sitt eget og de flinkeste idrettsmen spiller amerikansk sporter pgA høyere lønninger Dette forandrer seg, heldigvis i de siste årene og tekniske evnene blir bedre og bedre. Tenk dere hva som skjer når tekniske evnene kombineres med utrolig innsats! Da blir USA et topp fotball land, sikkert Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Kul kamp i går kveld. Fortjent at Belgia gikk videre etter min mening, de var best i første og andre omgang, men jeg hadde trua på at USA skulle holde unda. USA sliter litt rent teknisk, men dæven for en innsats. Synd at min personlige favoritt røyk ut nå. En må huske på faktum at USA er et spedbarn når det gjelder fotball relativt til resten av verden. USA er det eneste land som spiller kvalifisering kamper som finnes mer tilskuere fra andre land enn sitt eget og de flinkeste idrettsmen spiller amerikansk sporter pgA høyere lønninger Dette forandrer seg, heldigvis i de siste årene og tekniske evnene blir bedre og bedre. Tenk dere hva som skjer når tekniske evnene kombineres med utrolig innsats! Da blir USA et topp fotball land, sikkert Innsatsen dabber av når egoet kommer, du så det med Ronaldo. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Kul kamp i går kveld. Fortjent at Belgia gikk videre etter min mening, de var best i første og andre omgang, men jeg hadde trua på at USA skulle holde unda. USA sliter litt rent teknisk, men dæven for en innsats. Synd at min personlige favoritt røyk ut nå.En må huske på faktum at USA er et spedbarn når det gjelder fotball relativt til resten av verden. USA er det eneste land som spiller kvalifisering kamper som finnes mer tilskuere fra andre land enn sitt eget og de flinkeste idrettsmen spiller amerikansk sporter pgA høyere lønninger Dette forandrer seg, heldigvis i de siste årene og tekniske evnene blir bedre og bedre. Tenk dere hva som skjer når tekniske evnene kombineres med utrolig innsats! Da blir USA et topp fotball land, sikkert Innsatsen dabber av når egoet kommer, du så det med Ronaldo.Tror det finnes mer blant europeiske sports enn amerikanske, særlig på landslagene Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 (endret) Til og med President og følge prioriterer kampene. De så en kamp ombord Airforce One også. Så det er tydeligvis noe på gang. Hva nå? Følger man VM videre i USA selv om de er ute, og hvem heier man på der? Endret 2. juli 2014 av Delvis Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Til og med President og følge prioriterer kampene. De så en kamp ombord Airforce One også. Så det er tydeligvis noe på gang. Hva nå? Følger man VM videre i USA selv om de er ute, og hvem heier man på der? etnisitet spiller en rolle da, er bestefaren fra Nederland eller Brazil, heier man på de landslagene. Ekte fotball gale følger lagene som har spillere de liker fra EPL f eks 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå