Schweigaard Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Syns ikke nødvendigvis Belgia har skuffet. Mye bra spill, må bare få ballen i mål Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2014 Er det tak over stadion? Ser helt svart ut over og full flomlys. Det er da ikke så sent at det er mørkt der borte? Det blir tidlig mørkt, jo. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Er det tak over stadion? Ser helt svart ut over og full flomlys. Det er da ikke så sent at det er mørkt der borte? Klokka er 18:51 der. Salvador ligger omkring ved ekvator, hvor det er 12 timer dag og 12 timer natt. Da kan det tenkes at sola går opp rundt kl. 6, og ned rundt kl. 18. Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Nok en kamp der storfavoritten skuffer. Hvem som kommer seg til VM finalen nå, er helt åpent! Belgia har vel ikke akkurat skuffet. Dette kunne sett stygt ut hvis ikke USA hadde hatt Howard i mål. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Kan ikke jeg få lov til å legge meg tidlig en eneste kveld? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Spøy Verthongen, eller spyttet han bare ut (masse) drikke? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Guuuuuud jeg gleder meg til dette hypetrainet krasjer og brenner ned. Belgia har gode enkeltspillere, that's it. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2014 Spøy Verthongen, eller spyttet han bare ut (masse) drikke? Så det ikke, men ville gjette det siste Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Neeeeeiii. Elendig forsvarspill. Da legger jeg meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Den tristeste dagen i VM til nå. Først Sveits, så USA. Tragisk. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Skjer med at målene renner inn i ekstraomgangene? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Lukaku er ikke en halvgæren spiller å bytte inn. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 2-0 til Belgia. Der var det nok over for USA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå