Mr.Duklain Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Heier på både USA og Belgia så er delt når det kommer til denne kampen. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 (endret) Har NRK funnet en ny måte å uttale Hazard? De uttaler det som i The Dukes of Hazzard. Endret 1. juli 2014 av knipsolini 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Nei, men de gir faen i hvordan navn uttales. De uttaler det så engelsk som overhodet mulig. Han heter vel ikke "Idn Hæssard" Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Sikkert J. R. som har gitt tips til uttale som han plukket opp i det store utlandet. Hvilken posisjon har han hos FC Betsson, forresten? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Fy satan... Marc Wilmots, treneren til Belgia er så jævlig hot Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Ballen er rund, ja. Bra, Nordlie! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Andre gangen noen kommer seg inn på banen i dette VM... Brasil kommer vel til å få på pukkelen av FIFA for manglende sikkerhet. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Skjønner ikke hva de vaktene blir betalt for. Sover hele gjengen? Andre gangen noen kommer seg inn på banen i dette VM... Brasil kommer vel til å få på pukkelen av FIFA for manglende sikkerhet. Minst tredje, om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Skjønner ikke hva de vaktene blir betalt for. Sover hele gjengen? Andre gangen noen kommer seg inn på banen i dette VM... Brasil kommer vel til å få på pukkelen av FIFA for manglende sikkerhet. Minst tredje, om jeg ikke tar feil. Kan ha hørt feil men syns kommentatorene sa halvparten av kampene. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Skjønner ikke hva de vaktene blir betalt for. Sover hele gjengen? Andre gangen noen kommer seg inn på banen i dette VM... Brasil kommer vel til å få på pukkelen av FIFA for manglende sikkerhet. Minst tredje, om jeg ikke tar feil. Kan ha hørt feil men syns kommentatorene sa halvparten av kampene. Det var en spøk. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 (endret) Skjønner ikke hva de vaktene blir betalt for. Sover hele gjengen? Andre gangen noen kommer seg inn på banen i dette VM... Brasil kommer vel til å få på pukkelen av FIFA for manglende sikkerhet. Minst tredje, om jeg ikke tar feil. Kan ha hørt feil men syns kommentatorene sa halvparten av kampene. Det var en spøk. Ok ironien fra morromennene i komentatorboksen kom ikke gjennom på mine signaler. Endret 1. juli 2014 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Bruker ikke sånne sikkerhetsbrudd å bli sett temmelig alvorlig på? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Bruker ikke sånne sikkerhetsbrudd å bli sett temmelig alvorlig på? Blir nok en kraftig bot til de som løper ut på banen, Muligens også fengsel. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 (endret) Bruker ikke sånne sikkerhetsbrudd å bli sett temmelig alvorlig på? Blir nok en kraftig bot til de som løper ut på banen, Muligens også fengsel. Nå tenkte jeg på de som er arrangører. Syns å huske det har blitt bøter i PL til klubbene. Endret 1. juli 2014 av Patrick123 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Jeg skjønner ikke hvordan de klarer å komme seg ut, det er jo vakter jevnt rundt hele banen. Enda merkeligere at det tar så lang tid før vaktene henter de som løper ut. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Endelig begynner Belgia å spille bedre, men jeg håper jo fortsatt på USA. Men gøyalt tempo på kampen. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Så langt en mye mer underholdende kamp enn Argentina-Sveits, koser meg. Håper nok mest på Belgia, men hadde vært gøy med USA også. Litt mer nøytral i denne enn i mange av de andre kampene som har vært. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Har Dan Eggen alltid hørt ut som en 80-åring når han pratet? Minnes at han var en ganske kul type da han spilte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå