Gå til innhold

VM: 8. dels-finaler

Tunky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg til å se hvordan media kommer til å kritisere Özil imorgen tidlig, og som brukerne her inne kjøper. Tipper det blir noe a la:

"Ozil frekk nok til å score mål som gjør at Tyskland føler at kampen er vunnet og skrur av slik at Algerie scorer. Kunne kostet Tyskland kampen."

Eventuelt kunne man se kampen og se at han presterte langt under pari?

Lenke til kommentar

Mener fortsatt at Ozil ikke har vært god nok, om du overlever det står vel sola opp i morgen også.

Alle er enig med deg, det er bare ingen andre som gidder å diskutere Arsenal-spillere med Mr. BS. Han slår deg med utholdenhet.

Ikke bare utholdenhet, også med logikk og et snev forståelse for hva som er rett og galt og uavhengighet fra hva andre mener. Enkelte mener at Sterling hadde et godt mesterskap. Med den tankegangen har Ozil vært VMs beste. Det har han strengt tatt ikke, men det viser bare partiskheten og uvjenvheten i tankegangen til enkelte. Folk her inne lar sine egne holdninger, subjektivitet, og hva andre mener da overhånd om hva som faktisk er sannheten. Sammenlagt gjennom alle kampene har Ozil vært Tysklands beste etter Muller, Kroos, Lahm og Neuer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er bare tull. Jeg leste ikke på nettet under hele Tyskland - Algerie, og jeg synes Ozil var veldig dårlig. Halvhjerta pasninger og mye dumme valg. Selv om Tyskland presset så var han omtrent usynlig.

Sterling var jo også faktisk Englands beste spiller i VM. Jeg skjønner ikke hvorfor du skal overspille folks meninger med at "det mener media"-tullet.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Det er bare tull. Jeg leste ikke på nettet under hele Tyskland - Algerie, og jeg synes Ozil var veldig dårlig. Halvhjerta pasninger og mye dumme valg. Selv om Tyskland presset så var han omtrent usynlig.

Han var Tysklands beste fremover i førsteomgang. Andre omgang var han dårlig. Det jeg vil frem til er at han ikke var noe dårligere enn de andre spillerne. Ingen hadde en god kamp utenom Neuer.

Sterling var jo også faktisk Englands beste spiller i VM. Jeg skjønner ikke hvorfor du skal overspille folks meninger med at "det mener media"-tullet.

Feil. Sturridge var helt klart Englands beste spiller. Sterling er oppskrytt til de grader. Ung og britisk er en god formula på å bli glorfisert og skrytt opp til skyende, uansett hva man gjør. Sterling sitt VM bestod hovedsakelig av, som jeg har sagt tidligere, finte en spiller for så å få frispark eller slå et elendig innlegg. Heldigvis klarer jeg å se forbi hypen.

Lenke til kommentar

Gleder meg til å se hvordan media kommer til å kritisere Özil imorgen tidlig, og som brukerne her inne kjøper. Tipper det blir noe a la:

"Ozil frekk nok til å score mål som gjør at Tyskland føler at kampen er vunnet og skrur av slik at Algerie scorer. Kunne kostet Tyskland kampen."

VG hyller Özil. Men media tar vel feil, så det betyr at Özil var ræva. :p

http://www.vg.no/sport/fotball/fotball-vm-2014/dette-rekordmaalet-sikret-tysk-avansement/a/23243748/

• Liker 1
Lenke til kommentar

Som sagt; Om Sterling hadde et godt mesterskap så er Ozil VMs beste. Sterling var virkelig ikke god. Folk her inne hyper de som media hyper, og jakter de som media jakter.

Hvordan henger logikken, som du er så enorm tilhenger av, sammen her? Dersom en spiller gjør det bra på et lag som har røket ut så er en spiller som spiller på et lag som er videre VMs beste? Så f.eks Sanchez hadde et godt VM, så da er Fred VMs beste? Er jo ingen sammenheng her...

Det siste du sier er et produkt av egen fantasi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...