Lyspaere Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Følger ikke nok med i fotball til å kunne bedrive noen heksejakt i det heletatt, synes bare ikke han har holdt høyt nok nivå Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Verdens beste spiller!! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Verdens beste spiller!! Selv jeg hadde klart å score der. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Ozil! Får håpe det gjorde ham godt. Holdt på å fucke det opp på første muligheten der også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 VMs spiller! OZIL! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Skrudde av der. Takk gud at Ozil scorte like før. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 FUCK dommeren! Jeg er så drittlei av at de blåser av når tilleggstiden er over, selv når ballen knapt har vært i spill i løpet av overtiden. Drøying på overtid er megalønnsomt. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 For en sykt kjip utvikling på dette VMet. Nederland, Tyskland og Brasil videre. Utrolig kjedelig. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Følger ikke nok med i fotball til å kunne bedrive noen heksejakt i det heletatt, synes bare ikke han har holdt høyt nok nivå Du trenger ikke si at du ikke følger nok med på fotball; jeg har alt merket det, så du er unnskyldt. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 (endret) Verdens beste spiller!! Selv jeg hadde klart å score der. Næsj, ingen andre enn Øzil hadde klart å score der. Endret 30. juni 2014 av knipsolini 2 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Følger ikke nok med i fotball til å kunne bedrive noen heksejakt i det heletatt, synes bare ikke han har holdt høyt nok nivå Du trenger ikke si at du ikke følger nok med på fotball; jeg har alt merket det, så du er unnskyldt. Aouch! Den svei jaggu Lenke til kommentar
kwah Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 fifa tjener vel mer penger på at tyskland går videre Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Gleder meg til å se hvordan media kommer til å kritisere Özil imorgen tidlig, og som brukerne her inne kjøper. Tipper det blir noe a la: "Ozil frekk nok til å score mål som gjør at Tyskland føler at kampen er vunnet og skrur av slik at Algerie scorer. Kunne kostet Tyskland kampen." Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Özil MOTM Spilte vel en veldig dårlig kamp overall.... Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Følger ikke nok med i fotball til å kunne bedrive noen heksejakt i det heletatt, synes bare ikke han har holdt høyt nok nivå Du trenger ikke si at du ikke følger nok med på fotball; jeg har alt merket det, så du er unnskyldt. Aouch! Den svei jaggu Beklager. Det var ikke vondt ment. Ville bare si at du er unnskyldt for fantasiene dine ettersom du ikke ser nok fotball til å vite bedre. No hard feelings? Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Mener fortsatt at Ozil ikke har vært god nok, om du overlever det står vel sola opp i morgen også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå