Dapper Chap Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Øzil er helt forferdelig igrunn... Herregud. Ozil er jo helt på tur. Han gjorde ingenting feil der. Meget godt stopperspill. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Neste gang bør Schurrle starte forran Götze. Vært usynelig hele VM, mens Schurrle har vært god. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Sier en del når man ikke klarer å passere en spiller som såvidt klarer å stå på beina Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Er det ikke slik at det ikke er lov å spille uten leggbeskyttere sånn som Müller gjør Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Haha, han som bommet der burde bruke strammere bokser. Ble slow motion av ballene som svingte frem og tilbake. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Øzil er helt forferdelig igrunn... Herregud. Ozil er jo helt på tur. Han gjorde ingenting feil der. Meget godt stopperspill. Snakket ikke om en sjanse, har sett hele kampen jeg... Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Sier en del når man ikke klarer å passere en spiller som såvidt klarer å stå på beina Prffth. Du hadde ikke kommentert det en gang om Ozil hadde kommet forbi med finten. Det var meget god stopperspill, samme hvor sliten forsvaren var. På tide å blokkere deg igjen. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Øzil er helt forferdelig igrunn... Herregud. Ozil er jo helt på tur. Han gjorde ingenting feil der. Meget godt stopperspill. Snakket ikke om en sjanse, har sett hele kampen jeg... Men det gir jo liten mening for Ozil er jo ikke helt forferdelig igrunn? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Neste gang bør Schurrle starte forran Götze. Vært usynelig hele VM, mens Schurrle har vært god. Götze var vel god i Portugalkampen? Neuer er HEELT syk! Tror jeg ville spillt 4-2-3-1 med Schweinsteiger og Kroos som sentrale midtbanespillere, Øzil som cam med schurrle og gøtze på kant og muller på topp. Lahm som høreback. Tyskland har et så bra lag at det er vanskelig å mekke en klar førsteXI. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Men det gir jo liten mening for Ozil er jo ikke helt forferdelig igrunn? Synes virkelig ikke han har vært god i denne kampen, eller i mesterskapet forøvrig. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Er det ikke slik at det ikke er lov å spille uten leggbeskyttere sånn som Müller gjør Jo. "The basic compulsory equipment of a player comprises the following separate items: • a jersey or shirt with sleeves – if undergarments are worn, the colour of the sleeve must be the same main colour as the sleeve of the jersey or shirt. • shorts – if undershorts are worn, they must be of the same main colour as the shorts • stockings • shin guards • footwear" Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Han var ok mot Ghana. Eneste godkjente kampen hans så langt. Ellers har han virkelig ikke hengt med. For treg i det meste Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Sier en del når man ikke klarer å passere en spiller som såvidt klarer å stå på beina Prffth. Du hadde ikke kommentert det en gang om Ozil hadde kommet forbi med finten. Det var meget god stopperspill, samme hvor sliten forsvaren var. På tide å blokkere deg igjen. Uhm jo. Da hadde han vært alene med keeper og hatt en god mulighet. I stedet roter han bort ballen. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Men det gir jo liten mening for Ozil er jo ikke helt forferdelig igrunn? Synes virkelig ikke han har vært god i denne kampen, eller i mesterskapet forøvrig. Var blant Tysklands beste mot Portugal og var Tysklands beste mot Ghana. Har ikke vært veldig god de to siste kampene, men det har strengt tatt ikke mesteparten av spillerne til Tyskland heller. Langt fra å ha vært helt forferdelig dette mesterskapet, og han har ikke vært noe dårligere enn mange av de andre spillerne idag. Men han mangler litt selvtillit, det er tydelig. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Det tror du ikke på selv en gang. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 (endret) Jo, det gjør jeg. For det er helt riktig. Jeg gidder ikke hoppe på heksejakten av Ozil. Mener du at han har vært noe dårligere enn de andre Tyske spillerne så tar du rett og slett feil, og sånn er det bare. Endret 30. juni 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Greit, vi klarte ikke legge fra oss Arsenalbrillene våre idag. Da gidder jeg ikke 2 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Er det ikke slik at det ikke er lov å spille uten leggbeskyttere sånn som Müller gjør Han bruker leggbeskyttere, de ligger bare veldig lavt. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Greit, vi klarte ikke legge fra oss Arsenalbrillene våre idag. Da gidder jeg ikke Jeg har verken på meg Arsenalbrillene eller heksejakt-brillene. Det er derfor jeg tenker klart. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Kan de ikke vise flere repriser? Som om den ballen faktisk var over linja. Tydelig at det skal brukes veldig mye kameratid på publikum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå