Nevnarion Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Så ufattelig gøy med Costa Rica. HERLIG Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Michael Barrantes, Cristian Gamboa, Diego Calvo, Giancarlo Gonzalez, Celso Borges, Christian Bolanos, Randall Brenes, Roy Miller. Tippeligaen er i en VM-kvartfinale! 3 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Funfact: 19 av 22 tippet på Nederland-seier i Prediction League. Funfact: 19 av 22 hadde rett 1 Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Har jeg virkelig sett nyhetene riktig i dag? Sa Robben virkelig at han filmet?! Eller har jeg bare drømt noe igjen? ( Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Robben er en fantastisk spiller. Herlig å se på. Er ikke av de mest sympatiske, det kan så være. Men han kunne faktisk fått en straffe til hvis han ville. Var en situasjon der han valgte å hoppe over motspillerens fot. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Joda, jeg kan si meg enig i at han er en god fotballspiller, men sine teatralske ferdigheter kan han vise på en scene eller et lerret. De har ingenting på en fotballbane å gjøre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Fantastisk med Hellas exit. Tristere lag skal man lete lenge etter. Costa Rica i kvarten er nydelig. Årets overraskelse? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Har jeg virkelig sett nyhetene riktig i dag? Sa Robben virkelig at han filmet?! Eller har jeg bare drømt noe igjen? ( Det står det i VG også, at han innrømmer det. Men det jeg ikke skjønner er, at når slike innrømmelser kommer etterpå så bør det få følger. Straffen bør annuleres og lagene innkalles til en straffekonk for å avgjøre på nytt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Han innrømmer å ha filmet ved en anledning, men at straffen han fikk er korrekt. Greit å lese nyhetene først før man konkluderer.... Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Føler de får sagt det som trengs å sies om denne filming til Robben i denne videoen: Http://www.vgtv.no/#!/video/84476/studio-robben-maa-hjelpe-til-for-aa-faa-straffesparket-han-fortjener Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 (endret) Han innrømmer å ha filmet ved en anledning, men at straffen han fikk er korrekt. Greit å lese nyhetene først før man konkluderer.... Jo jo, men det må jo ha vært den straffen da. TV bildene viser klart. I saken mot Suaraz baserte man seg på tv som bevis til å gi hard straff, uten at dommer gjorde noenting og det var ingen innrømmelse. Her har man både tydelige video bilder og får en innrømmelse i tillegg uten at det får følger. Så man kan jo lure litt, men ok EDIT: Den VG filmen, ok det var visst straffe likevel da. Endret 30. juni 2014 av Delvis Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Suarez saken kan ikke dras inn i absolutt alt..... Lei det der allerede. Filming/hjelping/overdrivelser er en kjedelig del av sporten blitt. Og det som irriterer mest er at Robben ville ikke fått straffen han helt riktig fikk hvis han ikke kaster seg som en idiot. DET er problemet her. Ikke at Nederland fikk en korrekt idømt straffe. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 (endret) kaster seg som en idiot. Høhøh.. på en måte syns jeg det var tilpass for han, at han måtte gjøre seg idiot litt der. Endret 30. juni 2014 av Delvis Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 (endret) Føler de får sagt det som trengs å sies om denne filming til Robben i denne videoen: Http://www.vgtv.no/#!/video/84476/studio-robben-maa-hjelpe-til-for-aa-faa-straffesparket-han-fortjener Enig. Det er straffe den siste situasjonen. Han markerer straffen tydelig ved å overspille/filme. Men like fullt straffe. https://www.youtube.com/watch?v=3M6ix86n7AE Her er det også mye snadder: https://www.youtube.com/watch?v=oN5AL6cdza8 Endret 30. juni 2014 av SirJames Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Han er en god spiller, men også ekstremt kvalmende type hvordan han ødelegger fotball som sport med sine teaterialske forestillinger. https://www.youtube.com/watch?v=0pT-RNB3JpE Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Lurer på hva han hadde sagt om du hadde presentert den videoen til han foran en haug journalister. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå