Jekay Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Tidenes klareste filming. Du skal være ganske rævkjørt i topplokket viss du ikke greier se det. Flaut å se på. Trist for fotballen. Trist for mesterskapet. synd for Mexico. Juks, rett og slett. Heiet på Nederland hele kampen helt til det der. Fy faen så ekkelt. Var det foot of God eller noe som tråkket på foten hans eller? Ja han faller teatralsk men påtråkking har alltid vært blåst på. Det var definitivt kontakt. Kontakt betyr ikke automatisk at det er straffe. Robben vet så jævlig godt hva han holder på med, skuespill! Fra ende til annen. Blir touchet BITTELITT på storetåa og slenger seg som en liten jente. Herregud så fuckings pinlig for sporten. Er det mulig? Er bombesikker på at Robben hadde falt uansett. Lurer dommeren trill rundt. På bildene her på min TV (pauset opptak) så blir Robben tråkket over ca halve foten, det mener jeg er straffe! Kanskje han ikke blir tråkket på like mye på din TV da? Se på gif bildet jeg postet like ovenfor, han tråkker litt på tærne og ikke halve foten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Tidenes klareste filming. Du skal være ganske rævkjørt i topplokket viss du ikke greier se det. Flaut å se på. Trist for fotballen. Trist for mesterskapet. synd for Mexico. Juks, rett og slett. Heiet på Nederland hele kampen helt til det der. Fy faen så ekkelt. Var det foot of God eller noe som tråkket på foten hans eller? Ja han faller teatralsk men påtråkking har alltid vært blåst på. Det var definitivt kontakt. Kontakt betyr ikke automatisk at det er straffe. Robben vet så jævlig godt hva han holder på med, skuespill! Fra ende til annen. Blir touchet BITTELITT på storetåa og slenger seg som en liten jente. Herregud så fuckings pinlig for sporten. Er det mulig? Er bombesikker på at Robben hadde falt uansett. Lurer dommeren trill rundt. På bildene her på min TV (pauset opptak) så blir Robben tråkket over ca halve foten, det mener jeg er straffe! Kanskje han ikke blir tråkket på like mye på din TV da? Det er minimal kontakt og han kunne fortsatt uten problem. Faller med en gang han ser at han mister ballen. Syns synd på Marquez. Lenke til kommentar
pappagutt Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Problemet er at Robben overspiller så sinnsykt hver gang noen røre han. Burde aldri få straffer igjen før han slutter med det. Patetisk spiller. Lenke til kommentar
hean Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 (endret) Tidenes klareste filming. Du skal være ganske rævkjørt i topplokket viss du ikke greier se det. Flaut å se på. Trist for fotballen. Trist for mesterskapet. synd for Mexico. Juks, rett og slett. Heiet på Nederland hele kampen helt til det der. Fy faen så ekkelt. Var det foot of God eller noe som tråkket på foten hans eller? Ja han faller teatralsk men påtråkking har alltid vært blåst på. Det var definitivt kontakt. Kontakt betyr ikke automatisk at det er straffe. Robben vet så jævlig godt hva han holder på med, skuespill! Fra ende til annen. Blir touchet BITTELITT på storetåa og slenger seg som en liten jente. Herregud så fuckings pinlig for sporten. Er det mulig? Er bombesikker på at Robben hadde falt uansett. Lurer dommeren trill rundt. På bildene her på min TV (pauset opptak) så blir Robben tråkket over ca halve foten, det mener jeg er straffe! Kanskje han ikke blir tråkket på like mye på din TV da? Det er minimal kontakt og han kunne fortsatt uten problem. Faller med en gang han ser at han mister ballen. Syns synd på Marquez. Ok, da viser nok TV-en min feil... Når det er sagt så var det vel ikke store kontakten når Suarez bet heller, av og til er det kvaliteten og ikke kvantiteten som teller. Endret 29. juni 2014 av Nasciboy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Tidenes klareste filming. Du skal være ganske rævkjørt i topplokket viss du ikke greier se det. Flaut å se på. Trist for fotballen. Trist for mesterskapet. synd for Mexico. Juks, rett og slett.Heiet på Nederland hele kampen helt til det der. Fy faen så ekkelt.Var det foot of God eller noe som tråkket på foten hans eller? Ja han faller teatralsk men påtråkking har alltid vært blåst på. Det var definitivt kontakt. Kontakt betyr ikke automatisk at det er straffe. Robben vet så jævlig godt hva han holder på med, skuespill! Fra ende til annen. Blir touchet BITTELITT på storetåa og slenger seg som en liten jente. Herregud så fuckings pinlig for sporten. Er det mulig? Er bombesikker på at Robben hadde falt uansett. Lurer dommeren trill rundt. På bildene her på min TV (pauset opptak) så blir Robben tråkket over ca halve foten, det mener jeg er straffe! Kanskje han ikke blir tråkket på like mye på din TV da? Det er minimal kontakt og han kunne fortsatt uten problem. Faller med en gang han ser at han mister ballen. Syns synd på Marquez. Ok, da viser nok TV-en min feil... Når det er sagt så var det vel ikke store kontakten når Suarez bet heller, av og til er det kvaliteten og ikke kvantiteten som teller. For å si det slik. Robben falt kun fordi han ville lure dommeren. Ikke fordi han ble hindret. Der er forskjellen. Kunne ikke betydd mindre om det er kontakt. At det er Robben gjør det bare enda mer irriterende. Utrolig hvor mange år han har holdt på med det der. Men fuck it, Nederland vinner ikke uansett. Trist for Mexico. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Flott at vi nå har fått fasiten. Lenke til kommentar
kwah Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 kan hellas gå hele veien slik som i 2004? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Ikke i VM. Aldri i verden. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 (endret) kan hellas gå hele veien slik som i 2004? jeg Tror det vis di vinner mot costa Rica også vinner alle resten av kampene dems Endret 29. juni 2014 av niko. 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Finanskrisen var universets payback til Hellas for EM-gullet. Tenk om de vinner VM... 4 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Det hadde vært litt moro da... At et så udugelig lag skal klare å komme seg til en VM-finale. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Første muren jeg har sett hittil som bryter streken. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Og underlig nok var det grekerne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Helt utrolig hvordan nivået har dalt siden gruppespillet. Kampene er jo bare endeløse håpløse langpasningsforsøk som ender i ingenting. Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 noen som sende fotball vm i 3d? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 (endret) Det hadde vært litt moro da... At et så udugelig lag skal klare å komme seg til en VM-finale. Nei...nei det hadde faktisk ikkje vore det. For makan til møkkafotball skal ein leite lenge etter. Det er ein grunn til at EM 2004 var ein gresk tragedie i form av underhaldningsverdi. Endret 29. juni 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå