SirJames Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Drikkepause.. sikkert lurt Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Digg for TV2 å kunne trøkke inn en ekstra reklamepause. Bare å krysse fingrene for noen varme dager i Brasil fremover. ¡Viva México! Nederland er like kjedelige som de siste par kampene. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Drøyt av TV2 å presse inn to minutter med reklame der ja... Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 DEN må en av dommerne se. Omg Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Det var vel et uhell. Han prøvde treffe ballen men Robben kom i veien. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Haha, jeg flirer av dommerne i dette mesterskapet. Har FIFA funnet frem de beste av de verste som verden har å by på? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Skulle vært straffe ja. Men jeg synes det er bedre at dommeren ikke dømmer straffe om han er usikker, enn å dømme straffe. Lett å bli mistenksom når det er Robben også selvsagt. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Vanskelig å se at det er straffe uten et par repriser. Robben hjelper jo ikke akkurat til ved å rulle rundt 10 ganger heller Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 For meg så det ut som straffe. Han treffer foten til Robben, ikke ballen. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Ballen spretter jo også bakover. Da er det mye lettere å tro at det er en mexikaner som sparker den enn at Robben nærmest gjør en hælflikk. Burde vært straffe, men skjønner godt at dommeren ikke blåser. Det er litt komisk når folk sier "nå har jeg sett fjorten opptak i sakte film fra ørten vinkler og syns det er dårlig av dommeren å ikke se det på brøkdelen av et sekund fra 30-40 meters avstand". Jeg håper som alltid på Nederland, men denne kampen har ikke vært noe fyrverkeri fra noen av lagene. 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 10 sekunder med "ekspertstudio", lålz. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Det som forvirrer dommeren er helt klart at ballen spretter bakover akkurat når Robben ble felt. Så nok ut som om han tok ball. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 TV2s produsent: "ballen er fri og det er løpsduell, fort! Få på 3.2 sekunder med Dressmann! Og gjør Apollo-reklamen klar for når keeperen tar utspark! Det er medvind og hele 3 sekunder med hangtime!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå