Gå til innhold

VM: 8. dels-finaler

Tunky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Jeg vet ikke hva det er, men Colombia underholder og gleder meg så vanvittig mye mer enn noe annet lag i denne turneringen. Mitt nye favorittlag og Rodriguez som ny favorittspiller. Håper de gruser Brasil i kvarten.

Lenke til kommentar

Det er vel bare Chelsea-supporterne som kan ha den grunnen.

Brasil lever bare på navnet og ryktet sitt. Fotballen deres er foreløpig tristere og kjedeligere enn mange andre lags. Noe overlegent gode spillere har de heller ikke. Det kan jo ha noe med at de er vertslandet, men for min del ser jeg ingen fordeler med det, annet enn et litt høyere støynivå på tribunen. Jeg blir bare irritert over all opphypingen av tv-studioer og generelt alle andre "eksperter" som mener de er verdens beste lag fordi de heter Brasil og har en spiller som kan ta superraske overtreksfinter.

De kom seg videre fra en relativt lett gruppe, med dommerhjelp, uten å imponere i det hele tatt. Deres eneste fortjente seier kom mot et allerede utslått Kamerun med spilleropprør. Mens i dag scoret de ett mål på en dødball, og måtte ut i straffekonk. Jeg håper og tror at Colombia slår dem ut.

Lenke til kommentar

Tror også at Colombia slår dem ut, selv om ingen av de to lagene har hatt den vanskeligste veien hittil. Skjønner ikke at Thorstvedt kan ha tro på at Brasil går hele veien; etter en utrolig vanskelig motstander i Colombia, venter antakeligvis Tyskland eller Frankrike i semien. De må heve seg ganske mye for å ha sjans mot et av de to lagene.

Endret av blured
Lenke til kommentar

Sa i en annen tråd eller noe at Brasil kan slå Uruguay/Colombia. Men etter kampen i går må jeg nesten endre mening. Enig med de over her, Brasil spiller ikke noe overlegen fotball og Colombia burde klare å utnytte svakhetene til Brasil. Veldig imponert over Colombia, og de ser mye sterkere ut på banen enn på arket. Kan bli interessant å se på!

Endret av TheGooner
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...