Jakobk Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Jeg tror at Colombia kan slå Brasil, men at det blir stopp i semien mot Tyskland.(Event. Frankrike) Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Så deilig at Uruguay forsvinner ut av VM. For et drittlag. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Mer heder til Cuadrado der faktisk. Herlig forspill av ham, med fler. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 (endret) Ser nesten ut som om Uruguay vil ødelegge VM for så mange av Colombia sine spillere som mulig. Må dra fram rød kortet snart hvis de ikke roer seg. Endret 28. juni 2014 av Hansoen Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Colombia kommer til å kjøre over Brasil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Jeg vet ikke hva det er, men Colombia underholder og gleder meg så vanvittig mye mer enn noe annet lag i denne turneringen. Mitt nye favorittlag og Rodriguez som ny favorittspiller. Håper de gruser Brasil i kvarten. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Sa det fordi jeg har Colombia på bongen her. men de spiller knallsterkt i forsvar også. Dette blir vanskelig for Brazil. Colombia har på en måte overtatt den rollen Brazil hadde før. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Digger James, men tviler på at han blir å se i en av de store ligaene. Få, om ingen, har råd til å dekke lønna hans. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 (endret) Jeg tror Colombia kommer til å ende VM for Brasil i neste uke. red: red2: Uruguay har blitt til Stoke. Spenner ned spillere. Endret 28. juni 2014 av .AN.XVIII.IV:. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Er ikke noe nytt det, Ururgay har alltid vært kjent som griselag. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Jeg synes det er rart at så mange i Norge heier på Brasil med den fotballen de spiller. Og jeg synes det er rart at jeg synes det er rart at andre heier på Brasil. Rart. 2 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Jeg synes det er rart at så mange i Norge heier på Brasil med den fotballen de spiller. Og jeg synes det er rart at jeg synes det er rart at andre heier på Brasil. Rart. Har vel mer med hvilket klubblag de heier på. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Det er vel bare Chelsea-supporterne som kan ha den grunnen. Brasil lever bare på navnet og ryktet sitt. Fotballen deres er foreløpig tristere og kjedeligere enn mange andre lags. Noe overlegent gode spillere har de heller ikke. Det kan jo ha noe med at de er vertslandet, men for min del ser jeg ingen fordeler med det, annet enn et litt høyere støynivå på tribunen. Jeg blir bare irritert over all opphypingen av tv-studioer og generelt alle andre "eksperter" som mener de er verdens beste lag fordi de heter Brasil og har en spiller som kan ta superraske overtreksfinter. De kom seg videre fra en relativt lett gruppe, med dommerhjelp, uten å imponere i det hele tatt. Deres eneste fortjente seier kom mot et allerede utslått Kamerun med spilleropprør. Mens i dag scoret de ett mål på en dødball, og måtte ut i straffekonk. Jeg håper og tror at Colombia slår dem ut. Lenke til kommentar
blured Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 (endret) Tror også at Colombia slår dem ut, selv om ingen av de to lagene har hatt den vanskeligste veien hittil. Skjønner ikke at Thorstvedt kan ha tro på at Brasil går hele veien; etter en utrolig vanskelig motstander i Colombia, venter antakeligvis Tyskland eller Frankrike i semien. De må heve seg ganske mye for å ha sjans mot et av de to lagene. Endret 28. juni 2014 av blured Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 (endret) Sa i en annen tråd eller noe at Brasil kan slå Uruguay/Colombia. Men etter kampen i går må jeg nesten endre mening. Enig med de over her, Brasil spiller ikke noe overlegen fotball og Colombia burde klare å utnytte svakhetene til Brasil. Veldig imponert over Colombia, og de ser mye sterkere ut på banen enn på arket. Kan bli interessant å se på! Endret 29. juni 2014 av TheGooner Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Drillo er faen meg verdens verste sidekommentator… Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Der skal van Persie ha gult. Feig dommer igjen. Føkk ju. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå