Gå til innhold

VM: 8. dels-finaler

Tunky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette laget vinner aldri VM. De vil møte bedre lag og da sier det stopp. Unner ikke et lag bestående av Fred gull.

Problemet er jo at de får de jævla marginene på sin side hele tiden, og alt ender bra. FAEN jeg er skuffa nå. Jeg tørr påstå at Brasil var den minst verdige til å gå videre av disse to lagene idag.

PS! Når jeg snakker om marginer snakker jeg ikke om dommeravgjørelser, for det var det ingenting å klage på idag.

Lenke til kommentar

Dette laget vinner aldri VM. De vil møte bedre lag og da sier det stopp. Unner ikke et lag bestående av Fred gull.

Problemet er jo at de får de jævla marginene på sin side hele tiden, og alt ender bra. FAEN jeg er skuffa nå. Jeg tørr påstå at Brasil var den minst verdige til å gå videre av disse to lagene idag.

PS! Når jeg snakker om marginer snakker jeg ikke om dommeravgjørelser, for det var det ingenting å klage på idag.

Men se på det offensive til Brasil da. De har virkelig ikke så mye mer enn Neymar som kan gjøre ting. Fred er faen meg den verste brasilianske spilleren jeg noen gang har opplevd. Forsvaret er ikke all verden det heller. Man har en Luiz på bærtur 9 av 10 ganger og Silva er vant til et helt annet nivå i PSG. Nå vet ikke jeg hvilket lag Brasil kan møte som tilbyr enda bedre balanse over hele linja, men Chile skal virkelig ikke sette en så stuck i Brasil.

Lenke til kommentar

Men se på det offensive til Brasil da. De har virkelig ikke så mye mer enn Neymar som kan gjøre ting. Fred er faen meg den verste brasilianske spilleren jeg noen gang har opplevd. Forsvaret er ikke all verden det heller. Man har en Luiz på bærtur 9 av 10 ganger og Silva er vant til et helt annet nivå i PSG. Nå vet ikke jeg hvilket lag Brasil kan møte som tilbyr enda bedre balanse over hele linja, men Chile skal virkelig ikke sette en så stuck i Brasil.

Jeg er fullstendig enig i dette, men jeg er bitter og forbanna for at de surrer seg videre.. Håpte på Chile idag. Poenget er at Brasil ikke fortjener dette, og ihvertfall ikke å møte Colombia eller Uruguay neste kamp... Gi dem Nederland, Frankrike, Tyskland what so ever....

Forresten vil jeg gi honnør til Howard Webb i dag.

Second that!

Lenke til kommentar

Fred scorer 2 selvmål i kvarten og sender Brasil ut på egenhånd.

Lenke til kommentar

Forresten vil jeg gi honnør til Howard Webb i dag.

Gitt all kritikken mot han, så syntes jeg det var helt grei dømming, ja.

La egentlig ikke mye merke til dommeren i denne kampen... så da var han vel god tenker jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...