doro8 Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 5 straffebommer! Håper inderlig Brasil møter et fotballag i kvarten og taper tosifret. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Vinner nok mot Uruguay/Colombia også Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Dette laget vinner aldri VM. De vil møte bedre lag og da sier det stopp. Unner ikke et lag bestående av Fred gull. Problemet er jo at de får de jævla marginene på sin side hele tiden, og alt ender bra. FAEN jeg er skuffa nå. Jeg tørr påstå at Brasil var den minst verdige til å gå videre av disse to lagene idag. PS! Når jeg snakker om marginer snakker jeg ikke om dommeravgjørelser, for det var det ingenting å klage på idag. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Tyskland setter dem nok på plass etterhvert Lenke til kommentar
doro8 Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Brasil helt likt Spania: Totalt fantasiløst. Håper de møter et fotballag i kvarten og forsvinner ut. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Fuck NRK. Partiske som faen. Tror ikke Brasil tar Colombia i neste runde. Colombia har imponert stort, og jeg tror de tar både Uruguay og Brasil. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Dette laget vinner aldri VM. De vil møte bedre lag og da sier det stopp. Unner ikke et lag bestående av Fred gull. Problemet er jo at de får de jævla marginene på sin side hele tiden, og alt ender bra. FAEN jeg er skuffa nå. Jeg tørr påstå at Brasil var den minst verdige til å gå videre av disse to lagene idag. PS! Når jeg snakker om marginer snakker jeg ikke om dommeravgjørelser, for det var det ingenting å klage på idag. Men se på det offensive til Brasil da. De har virkelig ikke så mye mer enn Neymar som kan gjøre ting. Fred er faen meg den verste brasilianske spilleren jeg noen gang har opplevd. Forsvaret er ikke all verden det heller. Man har en Luiz på bærtur 9 av 10 ganger og Silva er vant til et helt annet nivå i PSG. Nå vet ikke jeg hvilket lag Brasil kan møte som tilbyr enda bedre balanse over hele linja, men Chile skal virkelig ikke sette en så stuck i Brasil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Forresten vil jeg gi honnør til Howard Webb i dag. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Herregud for en herlig kamp. VM ass Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Men se på det offensive til Brasil da. De har virkelig ikke så mye mer enn Neymar som kan gjøre ting. Fred er faen meg den verste brasilianske spilleren jeg noen gang har opplevd. Forsvaret er ikke all verden det heller. Man har en Luiz på bærtur 9 av 10 ganger og Silva er vant til et helt annet nivå i PSG. Nå vet ikke jeg hvilket lag Brasil kan møte som tilbyr enda bedre balanse over hele linja, men Chile skal virkelig ikke sette en så stuck i Brasil. Jeg er fullstendig enig i dette, men jeg er bitter og forbanna for at de surrer seg videre.. Håpte på Chile idag. Poenget er at Brasil ikke fortjener dette, og ihvertfall ikke å møte Colombia eller Uruguay neste kamp... Gi dem Nederland, Frankrike, Tyskland what so ever.... Forresten vil jeg gi honnør til Howard Webb i dag. Second that! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 De øynene på hun tilskueren. Draculadame ? Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Dette laget vinner aldri VM. De vil møte bedre lag og da sier det stopp. Unner ikke et lag bestående av Fred gull. Problemet er jo at de får de jævla marginene på sin side hele tiden, og alt ender bra. FAEN jeg er skuffa nå. Jeg tørr påstå at Brasil var den minst verdige til å gå videre av disse to lagene idag. PS! Når jeg snakker om marginer snakker jeg ikke om dommeravgjørelser, for det var det ingenting å klage på idag. Men se på det offensive til Brasil da. De har virkelig ikke så mye mer enn Neymar som kan gjøre ting. Fred er faen meg den verste brasilianske spilleren jeg noen gang har opplevd. Forsvaret er ikke all verden det heller. Man har en Luiz på bærtur 9 av 10 ganger og Silva er vant til et helt annet nivå i PSG. Nå vet ikke jeg hvilket lag Brasil kan møte som tilbyr enda bedre balanse over hele linja, men Chile skal virkelig ikke sette en så stuck i Brasil. Fred scorer 2 selvmål i kvarten og sender Brasil ut på egenhånd. Lenke til kommentar
hean Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Hærlig... gleder meg til klokka 10 å se Uruguay bli slått ut, unner ikke det laget noen ting!! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Voldsomt til uflaks for Chile. Fortjente definitivt å vinne. Jaja, Brasil ryker nok ut snart heldigvis. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Gratulerer til Brasil, men de vinner aldri VM med dette spillet. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Forresten vil jeg gi honnør til Howard Webb i dag. Gitt all kritikken mot han, så syntes jeg det var helt grei dømming, ja. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 (endret) Moderatormelding Fjernet 4 innlegg på grunn av off topic. I denne tråden diskuterer vi fotball, ikke alt annet. Kommentering av moderering tas på PM. Endret 28. juni 2014 av Quote Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Han Forlann var beste spiller i VM 2010 sies det. Kan ikke huske det der jeg. Er han god han nå? 35 år gammel. Lenke til kommentar
hean Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Forresten vil jeg gi honnør til Howard Webb i dag. Gitt all kritikken mot han, så syntes jeg det var helt grei dømming, ja. La egentlig ikke mye merke til dommeren i denne kampen... så da var han vel god tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå