Tunky Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 (endret) Tenkte det var greit med en egen tråd for 8. dels-finalene. Så slipper vi veldig mange kamptråder, og samtidig kan vi ta det et annet sted enn i den generelle VM-tråden. Kampoppsett: 28. juni 18.00: Brasil - Chile 28. juni 22.00: Colombia - Uruguay 29 juni 18.00: Nederland - Mexico 29. juni 22.00: Costa Rica - Hellas 30. juni 18.00: Frankrike - Nigeria 30. juni 22:00: Tyskland - Algerie 1. juli 18.00: Argentina - Sveits 1. juli 22:00: Belgia - USA Endret 26. juni 2014 av Knewt Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Håper i hvertfall Colombia, Nederland og Costa Rica går videre. Er vel noe mer nøytral i Brasil - Chile. Bra for mesterskapet med Brasil videre, men Chile er flott og bra lag. Måtte den beste vinne. Vil i alle fall ha ut Hellas og Uruguay fort som faen. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Håper Hellas går videre.Selv om jeg egentlig skal misslike laget så klarer jeg det ikke. Finner meg selv i å småheie på laget vært mesterskap de deltar i. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Det ligger an til at Brasil iallefall skal avansere helt til semi-finale. Først mot Chile i 8.dels, så mot vinneren Colombia-Uruguay i kvart'en. Ser ikke for meg at noe Sør-Amerikansk lag skal klare å slå Brasil på hjemmebane. Kan jo alltids håpe på Brasil-Uruguay i kvart'en - det blir helt sikkert ikke kjedelig. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 (endret) Håper latinerne går videre utenom Uruguay og Brasil. Har blitt småforelska i Chile.. Endret 25. juni 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Jeg er sikkert den eneste som mener at Hellas spiller OK fotball. Det er mer underholdning å se et lag som lykkes med sin taktikk og spillestil enn et lag som skal leke teknisk briljante fotballspillere, hvor man konsekvent prøver å drible en mann for mye. Unner Hellas en kvartfinale, hvor de kan få ryke for Nederland - som nok har spilt den beste fotballen totalt sett til nå i mesterskapet. 2 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Håper på Chile, Colombia, Nederland og Costa Rica. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Jeg er sikkert den eneste som mener at Hellas spiller OK fotball. Det er mer underholdning å se et lag som lykkes med sin taktikk og spillestil enn et lag som skal leke teknisk briljante fotballspillere, hvor man konsekvent prøver å drible en mann for mye. Unner Hellas en kvartfinale, hvor de kan få ryke for Nederland - som nok har spilt den beste fotballen totalt sett til nå i mesterskapet. Ikke alle som er enig her vil jeg tenke meg. Mange liker ikke taktisk fotball, men skal kun underholdes ellers mener vedkommende (nevner ikke navn) at laget spiller dårlig fotball. Selv om det er som du sier, heller et lag som lykkes veldig med taktikken og kampplan. Dessverre er det ikke lov å spille fotball på andre måter enn offensivt og angrepsfotball (hilsen Rune Bratseth) 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Håper Urguguay kommer videre. Så langt som mulig faktisk. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Dritt at Mexico møter Nederland, vil gjerne se begge lagene langt jeg. Men håper mest på Nederland selvfølgelig! Hvilken programleder foretrekker dere? 1 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 JS på knockout. Men, står en av de to på en krakk? Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Dritt at Mexico møter Nederland, vil gjerne se begge lagene langt jeg. Men håper mest på Nederland selvfølgelig! Hvilken programleder foretrekker dere? TV2ellerNRK.png Begge Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Er det så stor høydeforskjell på dem som det ser ut der? Lenke til kommentar
slipten Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Hu TV 2 dama er ei nett dame, så med mindre golvet er skikkelig skeivt, så stemmer bildet ganske bra med høyden. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Heia Chile! Jævlig til pipekonserter mot nasjonalsangene da... Lavmål. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Fryktelig hvor lite stemning det var før kampen, her da. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Ganske sykt at man på 4 kamper ikke kan få mer enn 2 gule kort om man ikke vil stå over. Kortene strykes ikke før etter kvartfinalen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Come on, Brazil! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Kom igjen Chile! Webb som dommer. Tror det kan være bra mot Brasils dolfin. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Hvorfor skal barca selge sanches? For en spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå