Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

[A - EU Defias Brotherhood] <Nightfire> rekrutterer.

Anbefalte innlegg

Hei folkens! Nightfire er et guild på Defias Brotherhood som ble startet i April 2014. Hovedsakelig så ble guildet startet av en gjeng nordmenn, og planen var først og fremst og kun rekruttere norsker. Dette fungerte i midlertidig ikke, så derfor fant vi raskt ut at vi måtte gå internasjonalt.

Nightfire er hovedsakelig delt inn i to hovedavdelinger, altså en PvE og en PvP avdeling der forskjellige officerer har forskjellige roller. Med andre ord, noen har ansvaret for PvE delen av WoW mens andre har for PvP delen. Dette har fungert bra til nå, og slik kommer det til å fortsette.

Grunnen til at vi rekruttere flere folk er for å danne et godt samfunn innad i guildet, og vi ønsker virkelig å bli et sterkt guild før WoD kommer ut. Akkruat nå har vi 103 medlemmer, og vi tar det veldig "rolig" frem til WoD. Dette betyr at vi raider en gang i uken og gjør RBG en dag i uken. Men folk virker å være fornøyde med dette frem til WoD kommer. Videre har vi også startet med andre eventer som gamle raids for mounts og titler, samt casual PvP.

Jeg kunne skrevet så mye mer om oss, men jeg ønsker å holde tråden kort og informativ, så derfor stopper jeg her. Skulle du synes at dette virker interesant, sjekk gjerne ut forumet vårt og send inn en søknad.

Forumet vårt har adressen: forum.nightfireguild.com.

Vi arbeider også med en nettside som vil bli www.nightfireguild.com så ja, vi har seriøse planer for fremtiden. Med tanke på at vi har kjøpt domene og slikt. Skulle du har flere spørsmål, stikk gjerne innom Defias Brotherhood og slå av en prat, eventuelt så kan du sende inn en søknad på forumet.

Takk for oppmerksomheten.

Stian (Ingame: Athia)

Endret av Dehoxe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...