SirAmp Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Hei! Jeg er på utkikk etter en bærbar jeg begynner å mistenke at ikke finnes før jeg inngår et større kompromiss en jeg egentlig ønsker meg tenkte jeg å sjekke med dere. Mine ønsker: - >8100 kr -14" eller 15,4" minimum Full HD, enten matt eller touch - Godt med RAM minimum 8gb gjerne mer - Helst I7 prosessor, men I5 går greit. - Veldig gjerne Optisk drev - Tynn, men trenger ikke være ultrabook - Veldig gjerne ikke Dedikert grafikk Intel HD graphics holder lenge. - SSD eller mulighet for å bytte til det (kan holdes utenfor budsjettet) - Windows 8.1 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Det nærmeste du kommer er Multicom Ultra W840SU-CFB5. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 24. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2014 Takk for tipset, det er en av maskinene jeg har vurdert, men med OS sprenger den dessverre budsjettet. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Da har du den billigere modellen (med i5 og 8GB minne). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå