master09 Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Henger meg på her med mine problemer med dette kortet. Får ikke boota, helt svart nå. Det begynnte med blåskjerm i xp, den kom oftere of oftere, nå er det helt døtt. Skjedde etter at jeg monterte inn ny strømforsyning, satte på større cpu-vifte og koblet til s-ata og innstallerte xp på denne. Har prøvd det jeg kommer over av tips her på forumet. for det står jo en del da om dette temaet, Abir NF7-s v2.0. Må vel sende inn kortet hvis ingen har noen virkelig gode tips. Ellers har jeg sapphire radeon 9600pro, twinmos ram og seagate s-ata hardisk. Maskinen fikk som sagt blåskjerm med forskjellige meldinger, både minne og irq problemer ble meldt. Noen ganger tar den post, andre ganger er det helt stille, bare vifter som starter . Noen ganger lyser det i tastatur, andre ganger ikke.. Har skifta strømforsyning, koblet fra harddisk. Tips mottas med takk. Lenke til kommentar
Bromle Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Det beste er å sende inn, med mindre du liker å lese en tråd om hvordan du er noob og hvordan du resetter bios så alle sorger flyter vekk... Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg ville prøvd å gå tilbake for å finne ut om det er de nye komponentene som har feilen. Prøv det gamle PSU først. Sjekk om plugger som fører strøm blir varme - osv. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Abit har laget jalla hk igjen. Dette styrker bare min tillit til MSI! Det eneste jeg kan bidra med som jeg har sagt til tusen andre, som du sikkert har sett... http://mscon.net/phpBB2/viewtopic.php?t=13 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå