beijkz Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Heisann folkens!Her er det gaming som er planen.Høy kvalitet FPS, Dota 2, Total war, andre strategi spill med mye detaljer og bevegelser.Tenkte å bruke rundt 15 000,- men har ikke et gitt budsjett, siden jeg ønsker å investere mer, om det er verdt oppgraderingen, og tenker da mest på grafikkort.Ønsker da med dette, noe som har en (lys) framtid i værtfall 5 års tid.Tastatur, mus og headsett er på stell. Vurderer skjerm om det tipses.Har allerede kjøpt to harddisker: -Seagate Barracuda 4TB-Intel SSD 335 series 335Tenker på:-Noe fra Intel core i7-serien.-Kabinett som passer godt med viftekjølingEllers er jeg meget åpen for forslag!Håper på god respons!Hei! Lenke til kommentar
War Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 (endret) Smaken er som baken, men https://www.komplett.no/corsair-carbide-air-540-cube-case-sort/783884 ryddigere kabinett med plass til 5 vifter finner du neppe på noen lettere måte. De to som ikke følger med kan man velge mellom 120 og 140mm. PSU og HHD/SSD monteres bak og synes ikke sammen med alle overskuddskablene. 5 år er lenge i pc-verden samme hvor mye man legger i det. SR2 til 50K hadde jeg 3 av, serverene mine har cpuer i seg til 120.000kr pr boks og de går mest sans i søppela lenge før 5 år. Tips til skjerm, ikke 4K ( med dagens modeller) men en 120+HZ FPS-skjerm. 780ti x 1 holder egentlig i massevis idag, evt classy-utgaven. Gjør deg selv en tjeneste og styr unna lukkede vannkjølinger typsik H110 ol. Støyer mer en luft og er knapt forskjell. Endret 24. juni 2014 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå