Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ein grøn firkant + ein N og ein øde svart skjerm

Anbefalte innlegg

Når eg prøvar å starte den stasjonære pcen min så går alt som normalt, men før windows startar opp så blir skjermen svart og det visast ein grøn firkant og ein N, og ein liten rektangulær strek i venstre hjørnet blinkar.

Eg fekk til å gjenopprette pcen, men det fungerte ikkje. Pcen vart også feilbehandla, men det fungerte ikkje.

Liknande har skjedd tildlegare, men då har det fungert å restarte...

Eg har windows 7 på pcen, dersom det har noko å seie.

Bilde av skjerm: http://imgur.com/GUA58Oe

Eg installerte eit nytt skjermkort 4 månadar sidan, så det kan hende det er det som er problemet...

Håpar nokon her veit kva det er, fordi eg er heilt i ørska :D

Edit: tok ut skjermkortet og kobla skjermen til hovedkortet, men fortsatt det same problemet.

Endret av Jondi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bokstaven på sjermen er faktisk en stor spansk Ñ og ikke N, men vet ikke hvorfor den dukker opp. For å resette BIOS, kan du slå av PSU, ta ut strømkabel og fjerne batteriet på hovedkortet ca 30 sekunder eller litt mer, dette resetter BIOS. Sett tilbake batteriet, inn strømkabel igjen, og slå på PSU og PC'en igjen.

Lenke til kommentar

Eg tok ut hardisken og sjekka den på ein anna pc og den fungerar utan problem. Så monterte eg den tilbake i pcen og så fungerte datamaskina, eg fekk opp windows og skrivebordet, men eg hadde ikkje internettilgang. Så eg monterte tilbake grafikk-kortet, men då kom problemet tilbake. Og Når eg tok ut grafikk-kortet er fortsatt problemet der :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...