Gå til innhold

Bevis på avtjent tid i førstegangstjeneste /m STEMPEL?

code

Anbefalte innlegg

Hei,

Raskt spørsmål.

Skal nå søke høyere utdanning og må sende inn "Bevis på avtjent tid i førstegangstjeneste". (Nytt etter 2010 tror jeg)

Jeg har fått denne meldingen: "Godkjent dokumentasjon er militært tjenestebevis med signatur og stempel."

Men dilemma er at det ikke er noen stempel på mitt papir.
Er det noen som har mulighet til å sjekke om de har stempel på sitt "Bevis på avtjent tid i førstegangstjeneste" dokument?

- Ares NOR

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som sagt over. Tjenestebevis ble vel utfaset rundt 2008 til fordel for attest/tjenesteuttalelse? Uansett så skal "bevis på utført førstegangstjeneste" ha både stempel og underskrift. Hvis ikke er det jo ikke gyldig. Mitt har ihvertfall det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Får da bare håpe at dem ved NTNU ikke reagerer på at det ikke er stempel på mitt.

Ringer VPV imorgen jeg da, så får jeg se om det er mulighet for å fikse stempel på 1 dag. Som er ettersendingfristen for høyere utdanning. Typisk at det skal være noe galt, typisk at det må være forsvaret som gjør feilen.

Lenke til kommentar

Jeg sendte inn tjenesteuttalelsen min. Den har kun signatur av NK og skipssjef, ingen stempel. De stilte ingen spørsmål ved det, og jeg har fått mine 2 poeng. Og det var NTNU som var saksbehandler. Det ordner seg, send det du har nå.

Lenke til kommentar

Jeg sendte inn tjenesteuttalelsen min. Den har kun signatur av NK og skipssjef, ingen stempel. De stilte ingen spørsmål ved det, og jeg har fått mine 2 poeng. Og det var NTNU som var saksbehandler. Det ordner seg, send det du har nå.

Jeg sendte også til NTNU, og sendte inn tjenesteuttalelse og diplom. Fikk svar tilbake at jeg måtte sende bevis for avtjent førstegangstjeneste. Sendte inn dette dokumentet, men fikk beskjed at det manglet stempel. Fikk VPV til å sende nytt bevis med stempel. Skal sende inn dette i dag. Har fått beskjed at hvis jeg sender inn med stempel så går det greit selv om det er over tidsfristen. Siden jeg allerede har sendt med underskrift.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...