Niklasp Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Men Siri-støtten må du fortsatt vente på.Snart kan du snakke norsk til Mac-en din Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Spent på hvor bra/dårlig dette fungerer. Spørs om det er noe bra, det bør det jo være, det kommer jo fra Apple. Alt fra Apple pleier å være gjennomført og ferdig. Lenke til kommentar
Hugo Ingemar Hanssen Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Spent på hvor bra/dårlig dette fungerer. Spørs om det er noe bra, det bør det jo være, det kommer jo fra Apple. Alt fra Apple pleier å være gjennomført og ferdig. Har dette på min iphone allerede nå, siden jeg er utvikler, og det fungerer aldeles utmerket. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Spent på hvor bra/dårlig dette fungerer. Spørs om det er noe bra, det bør det jo være, det kommer jo fra Apple. Alt fra Apple pleier å være gjennomført og ferdig. Har dette på min iphone allerede nå, siden jeg er utvikler, og det fungerer aldeles utmerket. Hva legger du i "utmerket", hvordan er det sammenliknet med andre kjente talegjennkjenningsprogram? AtW Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Snakker i hovedsak aldri til datamaskinen min, hverken norsk eller engelsk. Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 De kunne ha startet med å gi oss norsk rettskrivningsliste til den innebygde stavekontrollen. Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Jippi, nå slipper folk å måtte lære seg Engelsk... Lenke til kommentar
PHCTF Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Den virkelige utfordringen ligger i å forstå alle dialektene i Norge. Fra ''ka e været, siri?'' i trønderlag, til ''ka e værrrrret, siri?'' i bergenstraktene og sunnmøre. Så har du nord-norge med ''ka fan i hælvete, blæs d ute?''. Kan forstå at det tar sin tid å optimalisere Siri. Apple bruker å slippe godt gjennomførte produkter uten slurv heldigvis. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Dette med å snakke til dingsene mine er noe jeg syns er helt forferdelig, selv når jeg er alene føler jeg meg som en tulling. Kan forstå bruken i bil og for synshemmede/eldre, men ellers er det for mye gimmik for min del. Men jeg er sikkert overtalt om det motsatte innen 5 år. Blir spennende å se om Apple får det til, er enig med Vebjørn i at dialekter kan bli et problem. Lenke til kommentar
skumletor Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 HEI DU SIRI Æ SKU HA GUGLA SÅNN DÆRRAN VAFFELOPPSKRIFT, KAN DU VÆR EN KNUPP Å GUGEL DET FØRR MÆ? 2 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Talestyring for ellers funksjonsfriske skjønner jeg ikke. Det er kortere vei fra tanke til effektuering ved tastetrykk enn det er ved å vokalisere kommandoer - og mindre energikrevende er det også (marginalt, men dog). Men for de som bruker det er jo dette godt nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg