Niklasp Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Men Siri-støtten må du fortsatt vente på.Snart kan du snakke norsk til Mac-en din Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Spent på hvor bra/dårlig dette fungerer. Spørs om det er noe bra, det bør det jo være, det kommer jo fra Apple. Alt fra Apple pleier å være gjennomført og ferdig. Lenke til kommentar
Hugo Ingemar Hanssen Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Spent på hvor bra/dårlig dette fungerer. Spørs om det er noe bra, det bør det jo være, det kommer jo fra Apple. Alt fra Apple pleier å være gjennomført og ferdig. Har dette på min iphone allerede nå, siden jeg er utvikler, og det fungerer aldeles utmerket. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Spent på hvor bra/dårlig dette fungerer. Spørs om det er noe bra, det bør det jo være, det kommer jo fra Apple. Alt fra Apple pleier å være gjennomført og ferdig. Har dette på min iphone allerede nå, siden jeg er utvikler, og det fungerer aldeles utmerket. Hva legger du i "utmerket", hvordan er det sammenliknet med andre kjente talegjennkjenningsprogram? AtW Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Snakker i hovedsak aldri til datamaskinen min, hverken norsk eller engelsk. Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 De kunne ha startet med å gi oss norsk rettskrivningsliste til den innebygde stavekontrollen. Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Jippi, nå slipper folk å måtte lære seg Engelsk... Lenke til kommentar