Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 (endret) Jeg gjennomfører nettkurs i forbindelse med studier, og er avhengig av å kunne bruke mikrofonen i nettleseren. Det er egne sider gjennom skolen som bruker flashplayer for å få tilgang til mikrofonen. Når jeg trykker på mikrofon knappen dukker dette bilde opp Når jeg forsøker å trykke close forsvinner den et halvt sekund og kommer tilbake igjen. I det halve sekundet boksen er borte kommer denne boksen opp (dette bilde er hentet fra google)Om jeg ikke husker helt feil er det vel den siste boksen der jeg må trykke allow på for å kunne bruke mikrofonen?Noen som veit hvordan jeg løser problemet? Er Mac bruker (10.9.3), og har slettet flashplayer helt, før jeg lastet det ned på nytt. Har også vært i kontroll panelet til flashplayer og forsøkt å gi nettsiden jeg bruker tilgang uten å spørre først, men det ser ikke ut som det hjalp noe særlig. Noen som har noen gode råd? Endret 24. juni 2014 av Slettet-jS6upa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå