mini-chilli Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Trenger ny tlf før ferien da den andre har tatt kveld. Hva velger jeg, trodde at Samsung s5 kanskje var et naturlig valg, men såg at den kom på 10 plass i den siste testen. Ønsker at den skal tåle vann så da er HTC uaktuell. HVa velger jeg da? Er det noen som kan fortelle forskjellen mellom Sony z1 comp og s5? Noen som vet om det er noe jeg ikke får på Sony? Eller har dere andre forslag. tAkker for all hjelp Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Jeg bruker produktsammenligningen på prisjakt til slikt: http://www.prisjakt.no/product.php?j=2522374,2426767 Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Hvis det var S5 du ville ha så løp å kjøp. Er bare små forskjeller og hvis det var den som fristet så tror jeg ikke du gjør feil med den. Hvis vanntett ikke er nødvendig å du vil spare noen kroner er LG G2 ett bra alternativ. Lenke til kommentar
mini-chilli Skrevet 24. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2014 Hvis det var S5 du ville ha så løp å kjøp. Er bare små forskjeller og hvis det var den som fristet så tror jeg ikke du gjør feil med den. Hvis vanntett ikke er nødvendig å du vil spare noen kroner er LG G2 ett bra alternativ. Takker for svaret. Hadde vært kjekt med vanntett, så jeg tror det må bli en av disse. Tenkte bare at S5 var den beste på markedet, helt til jeg ser at den blir slått av eldre tlf som har vært en tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå