Gå til innhold

Spiller du for HØY musikk?

SnowDOG_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var på terassefest hos en kameret av meg i sommer. Han hadde Cerwin vega ls15 og en Nad 218 THx som effekt forsterker. Hele kvelden gikk for det meste i machinehead og den slags. På The blood the tears the sweat skrudde vi max av det han turde å sku opp (i beruset tilstand). Dette skjedde kl 02.30 om natten. Mine foreldre hadde blitt vekket av lyden, selv om de bor 5-6km i luftlinje vekke. (det var direkte sikt mellom husa) De kunne til og med identifisere hvilke gruppe som stod på.

På andre forsøket med så høyt volum smeltet den ene diskanten og alt slo seg av :shrug:

Det tidige er at han bor i et fullpakka nabolag....

Lenke til kommentar

hmm... eni med deg olsen... en gang når jeg var mindre.. så ver jeg ute med noen venner... og så sjedde det noe morsomt, så vi alle begynnte å le.... så plutselig stakk en dame hodet ut av 4 etage og ba oss om å være stille :o ... da var jeg rundt 6 år gammel...

har også noe som har skjedd i nyere tid... I DAG.. fikke en sur dame som ringte på... hun som alltid ringer på når jeg spiller for høyt... hun klagde på at jeg hadde spillt for høy musikk nå i flere dager... og hvis jeg ikke sluttet, så ble hun å klage til styret... noe som ikke er bra... da det selvfølgelig ikke er bra med klager til styret.. og fordi moren min jobber der... :roll:

det som jeg ikke sjønner, er at hun ikke sa ifra før...

(bor i blokk.. og hun er vel den eneste som har klaget i det hele tatt... ...siden jeg var 6 år gammel...(da klagene begynnte...))

Lenke til kommentar

Her i huset er det bare en gammel dame under meg som klager. De andre tør ikke siden eg ofte har møtt de i gangen med gæver. Hehe lurer på om de tror eg har ekte gæver istedenfor vanlig luftgæver. :roll:

Jaja eg tar hensyn men ikke når eg skal se filmer som LOTR eller noe.

Lenke til kommentar

Mye bare her ja.. pleier ikke å få klager direkte fra naboene, naboene klager bare til foreldrene mine som igjenn sier det til meg.. men får OFTE klager fra foreldrene mine.. ikke så mye nå, siden vi la på et lag med gipsplater og ny panel i taket..( har rom i kjelleren).. men pleier som oftest å hørre så høyt jeg gidder når jeg er alen hjemme.. har enda ikke testa max på anlegget.. hmm.. hva skal jeg gjøre i helga :roll:

Lenke til kommentar
Digger høy musikk men har ikke bra nok høyttalere :p

hadde no stereo greier men jeg svidde av forsterkern på et diskotek jeg arrangerte

det sukker.. sikker på at det ikke bare var sikringene som tok kvelden? Tok MAAAAANGE sikringer på noen gamle greier jeg fikk en gang for lengesiden.. :grin:

Lenke til kommentar
Hihi fikk klage idag da eg så X2 -x-men  :p:

Men så begynte eg å se den klokken 24 :roll:

:lol: men på en måte så sjønner jeg naboene dine, tror jeg ville gjort det samme, men det spørs :p:

Hadde bare satt på musikk jeg også.. Helst høyere enn dem.. slik at jeg fukka for dem.. :nice:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...