Gå til innhold

Spiller du for HØY musikk?

SnowDOG_

Anbefalte innlegg

Haha leste nettop på dagbladet om en dame som brakk bena fordi hun klikket siden naboen spilte så høyt musikk.

Er det noen som kjenner seg igjen. Slet med naboene før og en sjelden gang nå også. Før spilte eg til høytalerne skurret og nærmest sprengte og brydde meg lite om kor forbanna naboene ble. Nå er det en sjelden gang at eg ser på film der eg setter lyden så høyt at ting begynner å ramle fra veggene.

I fjortiss dagene kom politiet ofte når eg var alene og eg hørte på cypress hill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trur ikke jeg kan spille for høyt. Har logitech z-680, de er mer en bra nokk for mit bruk. Bra nokk til musikk og bra nokk til surund på filmer.

Gidder ikke legge altfor mye i høyttalere når jeg går på skole og ikke er i jobb. Skulle jeg hat surund med sikkelige HI-FI sett så hadde det jo blit svinedyrt.

Lenke til kommentar

jeg pleier og spille høy musikk, men får sjeldent klager... bor i en 2mannsbolig i et bolig felt :)

men har snille naboer, har bare fått en "trussel" og det var når jeg hadde fest og en plutselig var og lekte i hagen deres :p

musikken pleier heller ikke være lav, kanskje derfor jeg har øresus :roll:

Lenke til kommentar

Får bare klager når eg spiller for fullt guffe i stuen siden det er der 15000kr anlegget er. Har forsatt creative fourpoint høytalere i rommet mitt. :x

Btw tror det er større sjangser på å ryke hørselen med headphones enn med høytalere. Selv har eg nedsatt hørsel pga overdreven headphone bruk som fjortiss.

Lenke til kommentar

Når jeg er alene hjemme, det vil si når mora mi ikke er hjemme...Da spiller jeg noen ganger høy musikk....

Da drar jeg sammen mine logitech z540 og JVC boomblaster på nesten det høyeste, da blir det ganske høyt :) (kan høre det langt borti gata) :p

Men har ikke fått noen klager enda...Men jeg husker engang i blokkebukta, der vi har camping vogn, da dro jeg på med annlegget vi hadde i en gammel Ford Mondeo. Det var et ganske bra annlegg med Phoenix gold forsterker pluss en annen forsterker...Og med dobbelspolet 12 tommer og 4*6x9 høytalere bråket ble det ganske god lyd :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...