pmba Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Kommando-tasten fikk nytt ikon inspirert av nordiske veiskilt.Derfor byttet Apple ut eplet Lenke til kommentar
Psykonaut Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Pøh! Det er hva de påstår. EGENTLIG så er symbolet et gammelt satanisk symbol brukt av Illuminati. Hver gang du trykker ned knappen så ofrer Apple-sjefene et spedbarn på grusomste vis til djevelen, under en av de mange offerseremoniene eliten bedriver tiden med når de kjeder seg og ikke er opptatt med annen ondskap...eller golf. Kilde: nyhetsspeilet.no\illuminati\teknoreptileliten\jenseregentligenøgle\main.htm 3 Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Produktdokumentasjon fra Apple omtaler det som Kommandoknappen, men alle kunder og tredjeparter kaller det fremdeles Epleknappen. 1 Lenke til kommentar
Jckf Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Produktdokumentasjon fra Apple omtaler det som Kommandoknappen, men alle kunder og tredjeparter kaller det fremdeles Epleknappen. Det var litt av en påstand. Selv har jeg aldri sett noen referanse til "epletasten", og har alltid kalt den "command". 4 Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Da får norge bare gå til patentkrig mot dem da, saksøk dem for milliarder for feil bruk av symbol. 1 Lenke til kommentar
CoffehBadgr Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Produktdokumentasjon fra Apple omtaler det som Kommandoknappen, men alle kunder og tredjeparter kaller det fremdeles Epleknappen. Aldri hørt noen kalle den for Epleknappen. Så lenge jeg har vert borti no apple produkt, har det vert Command - knappen. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Produktdokumentasjon fra Apple omtaler det som Kommandoknappen, men alle kunder og tredjeparter kaller det fremdeles Epleknappen. Her tar du feil. Jeg har aldri hørt noen kalle dette for en epleknapp. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Hva slags snever omgangskrets er det folk har egentlig? Synes det virker svært merkelig å både ha en omgangskrets der alle bruker ordet eller der ingen bruker det, det er jo vitterlig ikke spesielt uvanlig å bruke noen av ordene? AtW 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg