Joachim_F Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Følg utviklingen fra første «spadetak».To utviklere lager åndelig oppfølger til Rollercoaster Tycoon Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Dette ser jo overraskende bra ut! Riktig Rollercoaster Tycoon feel. Blir spennende å se hvor langt de kommer. Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 hory chet! gleder meg! Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 RCT var nesten barndommen min Håper dette blir noe av! Lenke til kommentar
Oly Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Av en eller annen grunn likte jeg aldri overgangen til 3D i Rollercoaster Tycoon-serien, akkurat som om sjarmen som var bakt med piksler ikke kunne bli erstattet med sjelløse polygoner. Rollercoaster Tycoon 1 + Heroes 3 var vel 9ende klasse i min hukommelse. Var de to spillene det gikk i da. Dette spillet ser derimot lovende ut. Dette ligner i mine øyne mer på Rollercoaster Tycoon 1 & 2 enn hva 3eren i serien gjorde allerede. Kameravinkelen kanskje? 3 Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 "I vinter tok programmereren Sebastian Mayer frem Unity for å lage en liten berg og dalbane-simulator...." Rettelse: I vinter tok programmereren Sebaastian Mayer frem Maya for å modellere en liten berg og dalbane-simulator.., Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Wow, dette høres herlig ut! Spiller fremdeles RCT 1 og 2, blir aldri lei. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 "I vinter tok programmereren Sebastian Mayer frem Unity for å lage en liten berg og dalbane-simulator...." Rettelse: I vinter tok programmereren Sebaastian Mayer frem Maya for å modellere en liten berg og dalbane-simulator.., Nei. Spillet er programmert i Unity. Det er den grafiske artisten, Garret Randell, som bruker Maya. Sebasian Mayer bruke Blender til å lage de første modellene. Maya er et modeleringsverktøy, Unity er et spillskaperverktøy. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Sebasian Mayer bruke Blender til å lage de første modellene. Dersom det er screencap av Sebastian Mayer vi ser i starten av videoen bruker han faktisk Maya, og ikke Blender til å lage modellene. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Du får lese tråden da. Det er ikke Sebastian vi ser jobbe i videoen. Det er Garret, artisten. Denne posten indikerer at Sebastian brukte Blender. Det er før Garret blir med på teamet. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Da er vi enige da 1 Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Det er ingenting i artikkelen som forklarer videoen så langt jeg kunne se når jeg skummet gjennom, derfor den noe vittige kommentaren min. Over 50% av denne videoen er modellering i Maya. At det i videoen ikke er Mayer vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Brae nyheter, men er det bare jeg som synes de fleste "åndelige" oppfølgere for fargerike klassikere for tiden ser utrolig sterilt og nihilistisk ut? Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Jeg legger merke til at alle personene på bildet går med hjelm. Men en åndelig oppfølger av RCT er ikke det verste som kan skje, særlig ikke når teamet består av 2 pers Det som hadde vært kult er hvis de kan importere brett fra RCT. Vet om en berg-og-dalbane-simulator som kan importere berg-og-dalbaner fra RCT, men scenarios o.l. fra RCT hadde vært kult å kunne importere, om enn kun for nostalgiens skyld Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 25. juni 2014 Del Skrevet 25. juni 2014 Dette spillet håper jeg virkelig ser dagens lys! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå