kollolll Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Hei, Jeg har en android mini-pc. Noen apper funker ikke, ettersom de feilaktig gjenkjenner enheten som rootet. Dette gjelder f eks TV2 Sumo. Sumo har også en browser-versjon for vanlige PC-er. Finnes det noen browsere for Android som kan lure disse til å tro at jeg surfer fra en PC? Lenke til kommentar
Djn Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Du kan prøve mobile firefox, som har en "request desktop version"-boks i innstillingene? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Har den root tilgang? I såfall bruk en løsning som rootcloak for å skjule root for appen. Lenke til kommentar
kollolll Skrevet 10. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2014 (endret) Vet ikke om jeg har root-tilgang. Jeg har ikke modifisert den, den er kjøpt i Norge og jeg lastet nylig ned en offisiell systemoppdatering, så jeg antar den er straight. Browser-versjonen av Sumo krever dessverre Silverlight, så jeg hadde ikke kommet noen veg uansett. Endret 10. juli 2014 av kollolll Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Brukeren Untouchab1e her på forumet har fikset på sumo appen slik at den nå fungerer på rootede enheter. Finnes på xda her: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2820005 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå