Gå til innhold

Sony Ericsson lanserer to nye telefoner

genser

Anbefalte innlegg

hmm, er ikke helt sikker på det levlex... sånn jeg forstår er at mobilen kan enlarge bilde, enlarge betyr jo som kjent forstørre. Altså, den forstørrer et bilde til å bli 480x640...

slik forstår jeg teksten ihvertfall...

jeg tror også at hvis den hadde hatt VGA kamera hadde dette blir gjort bedre kjent på www.sonyericsson.com/T630

Det er nok bare 288x352 pikslers oppløsning ja. Hvis du prøver ut demoen av telefonen ('Try the phone'), ser du at menyen kun lar deg velge mellom Large (288x352) og Small (120x160).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

så litt plastikk ut t630. men TFT-skjermen, VGA-kameraet og muligens mer minne hørtes ganske fristende ut. Hva kan prisen bli på denne da? siden den har TFT-skjerm og VGA-kamera så tipper jeg den blir litt dyrere enn t610 når den ble lansert. eller?

Tror t610 kommer til å være mer enn bra nok for meg for en stund(lang stund altså).

Lenke til kommentar
Hmmm, det er jo forsåvidt litt merkelig. For hvordan og hvorfor skal bildet forstørres til VGA når det kun er halvparten så stort? Det vil jo se helt j*vlig ut!

Det går an å forstørre bilder ganske bra, uten at kvaliteten blir så altfor dårlig.

I Windows XP, hvis du zoomer i "Picture Preview" blir ikke kvaliteten så værst (samme gjelder med bakgrunnsbilder som blir strukket til å fylle skrivebordet).

Men ja, det blir litt det samme som N6600 (og SX1?) som skryter over 2X zoom. Det er jo digital zoom det er snakk om, og egentlig ikke særlig interessant.

Lenke til kommentar

den update greia høres spennende ut men kommer det kun til å gjelde for nye mobiler? og om så, hvor pokker ligger ting?

personlig kommer jeg til å holde meg til t610 en tid fremover...

hmm, i artikkelen snakker de om ett speil, det var det på t610 også (oppå ekstern antenne pluggen) men på t630 ser det ut til at den har blitt permanent integrert og større...

Lenke til kommentar

Spør du meg er dette en flott oppgradering! T610 er jo stygg, mens T630 er rålekker. At de har greid å slanke telefonen 2 mm synes jeg er den klart største forbedringen. Med 17mm begynner de å nærme seg legendariske T28's 15mm

Irriterer meg fortsatt at Z600 blir et slagvåpen på 28mm

Chigu

Lenke til kommentar

synes både t610 og t630 er stygge... t630 er penere enn t610 men liker alikevel ikke designet...

at de har klart å kutte 2 mm er bra men alikevel så bør de ikke kutte mere pga. kameraet bak... linsen kan fks. begynne å bli verre hvis de går ned mye mer.. (dermed også bildekvaliteten) men tror de vet d godt nok 8)

Lenke til kommentar
Vet ikke om alle fikk det med seg, men T630 får visst VGA-kamera.
Want to look at your pictures on your computer screen? The T630 can automatically enlarge pictures to VGA size (480 x 640 pixels). Software included in the phone recalculates picture size - without forgoing quality.

Mao, kameraet er VGA. :-)

Lenke til kommentar

Den beholder den samme minnekapasiteten som t610.

positivt med t630: bedre skjerm, msn støtte greier

kan fostørre bildene. (men siden det er det samme kameraet som på t610, vil jo det forhåpentligvis bli mulig på t610 snart også, med ny software)

negativt: Ser jo ut som en damemobil, dessverre. Eller den værste femi-mobiln på markedet.

Lenke til kommentar

[*]Mer minne: Bra, hørte det var et problem på T610.

[*]Bedre skjerm: Flott, det tregs virkelig (til sommeren..)

[*]Når er den i butikken: Tja.. noen uker før jul tipper jeg.

[*]Pris: ? (bør ikke blir særlig høyere enn T610), men den synker sikkert en god del etter jul.

Enheten får nok dessverre ikke mer minne, men beholder den 2 MB store kapasiteten fra T610. Lanseringsdato er forøvrig heller ikke før 1. kvartal for Europa og Amerika. Se forøvrig den relaterte artikkelen:

http://www.amobil.no/art.php?artikkelid=3057

Lenke til kommentar
Den beholder den samme minnekapasiteten som t610.

positivt med t630: bedre skjerm, msn støtte greier

kan fostørre bildene. (men siden det er det samme kameraet som på t610, vil jo det forhåpentligvis bli mulig på t610 snart også, med ny software)

negativt: Ser jo ut som en damemobil, dessverre. Eller den værste femi-mobiln på markedet.

Syntes ikke alle at 3310 var en damemobil óg, når den kom på markedet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...