genser Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 P900 (som dere vel alle har hørt om) ble i dag offisiell. http://www.sonyericsson.com/P900 Nyheten derimot er T630. Den er som T610, bare litt mindre, og har TFT skjerm. Den får man bare i hvit. (kanskje mer minne..? vet ikke) Mer forskjellig har ikke jeg sett enda... http://www.sonyericsson.com/T630 Pressemelding: http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?page=GIS Hva synes dere? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 P900 bryr jeg meg ikke om. Men T630 derimot! Ganske gøy å se at den har fått bedre skjerm. Større minne hadde heller ikke vært så dumt nei. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Synes 630 så litt ehmm ut. Da er det vel som ryktene sier at Sony Ericson skal beskytte T610 salget ved å designe T630 litt dårligere Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Må nesten si meg uenig med deg der eulogy, p900 ser for det første kjempe bra ut og jeg syns det begynner å bli litt overflødig fra sony ericsson sin side å lage tre nesten identiske telefoner ( t610, z600 og nå t630) :x :x :x Ærlig talt, i grove trekk så er forskjellen mellom t610 og t630 skjermen og at t630 har større minne. Dette med skjermen er jeg enig i at burde forbedres men det gjorde de jo på z600! Vell vell, det er sikkert mange som vil si at det er genialt at sony ericsson tilbyr deg å kjøpe den mobilen du vil ha funkjsons-messig i to forskjellige design, ( tenker nå på z600 og t630) dessuten syns jeg at t630 så ut som noe man skyller ned i do!!! Ikke spesielt vell valgt design der nei! Personlig ville jeg heller sett at sony ericsson ville laget noe helt nytt. :-) :smile: Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 en ting jeg glemte å nevne.. ta en kikk på dette: Starting today, there are also on-line phone update services available from sonyericsson.com. They allow consumers to download the latest version of the phone software directly to the phone without having to visit a service centre. The CD-ROM enclosed with the P900 provides a generous selection of software and applications for productivity, connectivity and entertainment. Nice, ikke sant? sånn som siemens regner jeg med altså.... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Må nesten si meg uenig med deg der eulogy,p900 ser for det første kjempe bra ut og jeg syns det begynner å bli litt overflødig fra sony ericsson sin side å lage tre nesten identiske telefoner ( t610, z600 og nå t630) :x :x :x Ærlig talt, i grove trekk så er forskjellen mellom t610 og t630 skjermen og at t630 har større minne. Dette med skjermen er jeg enig i at burde forbedres men det gjorde de jo på z600! Vell vell, det er sikkert mange som vil si at det er genialt at sony ericsson tilbyr deg å kjøpe den mobilen du vil ha funkjsons-messig i to forskjellige design, ( tenker nå på z600 og t630) dessuten syns jeg at t630 så ut som noe man skyller ned i do!!! Ikke spesielt vell valgt design der nei! Personlig ville jeg heller sett at sony ericsson ville laget noe helt nytt. :-) :smile: De tre mobilene er kanskje identisk innvendig, men på utsiden og design? Nope... Z600 er tross alt klapp telefon. Jeg bryr meg ikke om P900 fordi jeg rett og slett ikke har bruk for en sånn tlf. Da vil jeg heller ha noe enklere som f.eks T630. Og syns SE kunne fått plass til en større skjerm på Z600. Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Drit i T610. Gå for t630 den har bedre skjerm , og muligens mer minne noen som vet når den kommer? :-? Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Man kan prøve den http://www.sonyericsson.com/trythephone/p900/en/ Gleder meg til den kommer ut, da skal jeg bli en stolt eier av den... Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 ah, dette var en lekker telefon, A1101S_Silver gleder meg til det kommer noe info om denna!! Lenke til kommentar
levlex Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Vet ikke om alle fikk det med seg, men T630 får visst VGA-kamera. Want to look at your pictures on your computer screen? The T630 can automatically enlarge pictures to VGA size (480 x 640 pixels). Software included in the phone recalculates picture size - without forgoing quality. Mao, kameraet er VGA. :-) Og at T630 har en msn-klonedings kalt myfriends. The My Friends feature allows you to choose how to communicate with your favorite contacts - text message, picture message, e-mail or voice. My Friends is an extract of your phonebook displayed as a graphical list of your favorite contacts. If your operator provides Instant Messaging service then My Friends automatically expands into a full blown Instant messaging application allowing for easy chat with friends or using a chat room. Discover mobile Instant Messaging where you see who's online. Both you and your friends can use pictures and text to say what you are up to. Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 hmm, er ikke helt sikker på det levlex... sånn jeg forstår er at mobilen kan enlarge bilde, enlarge betyr jo som kjent forstørre. Altså, den forstørrer et bilde til å bli 480x640... slik forstår jeg teksten ihvertfall... jeg tror også at hvis den hadde hatt VGA kamera hadde dette blir gjort bedre kjent på www.sonyericsson.com/T630 Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Ja! Endelig det jeg hadde ventet på! En sexy SE telefon med funksjonene til t610 + vga kamera og mer minne. En perfekt telefon etter min mening, og nå som de tilbyr nedlastbare oppdateringer slik som siemens blir bare alt enda bedre! SonyEricsson har virkelig begynt å imponere. Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Ja, men når kommer den ut ??? :?: Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 ingen som har sett på A1101S_Silver???? Lenke til kommentar
christt Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Hvorfor kan de ikke ha plass for minnekort i telefoner som T630? Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 hallooo :bgrin: når kommer T630 ut?? :-? desember, januar :-? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 hallooo :bgrin: når kommer T630 ut?? :-? desember, januar :-? For the Chinese market, the T628 will be launched in Q4, for Americas and EMEA, the T630 will be available in Q1 2004. Lenke til kommentar
Stoller Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 syns t630 var dritlekker, men hvit, ka e det for en farge dá? noen som vet om den kommer i flere farger? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Kommer sikkert i flere farger etterhvert. Var jo sånn med T610 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå