La Menthe Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Hei, har vært på utkikk etter en musikkspiller som jeg kan ta med meg på trening, og mtp. hvor jævlig overpriset iPod Touch 5 fra 2012 er (hele 1500,- på bruktmarkedet!), tenkte jeg å heller gå for en iPod Touch 4 for 600,-. Det eneste jeg skal bruke det for er musikkavspilling, og jeg lurer derfor på, for de av dere som har brukt den, om det er noen forskjell i lydkvalitet mellom dem? Hvilken av dem er i så fall best? Er det forøvrig noen bedre alternativer, når en tenker på lydkvalitet, å velge for mitt bruk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 (endret) Prisforskjellen på bruktmarkedet mellom 4th og 5th gen av iPod touch forklares gjennom den store forskjellen det er på produktene: http://www.everymac.com/systems/apple/ipod/ipod-faq/differences-between-5th-gen-ipod-touch-4th-gen-ipod-touch.html Her er forskjellen på hva som støttes i iOS 6: http://support.apple.com/kb/ht5457 4th gen støtter ikke nyere iOS enn 6, mens 5th kjører 7, og er planlagt også for 8. Edit: Jeg har bare brukt 4th gen, og kjenner ikke til forskjellen i lyd. Endret 24. juni 2014 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
La Menthe Skrevet 24. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2014 Lydkvalitet er egentlig det eneste jeg bryr meg om, da det eneste jeg har tenkt å bruke er Spotify. Hvis du ikke merket forskjell i lyd, da går jeg for 4. generasjonen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 Som sagt: Jeg har kun prøvd 4th gen, ikke 5th. Lenke til kommentar
Mys1 Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Kanskje litt off-topic, men ser ut som dere har peiling: En 2.generasjon Ipod Touch, ikke jailbreaket, relativt plettfri på fronten, mye riper bak, 32 gb, med innskrevet navn på, selve ipoden fungerer bra, overraskende bra batteritid med tanke på levetiden. Hvor mye kan jeg få for den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå