svealex Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Hei alle sammen, Jeg ser etter et godt skjermkort til mellom 1000 og 1300 kroner har sett litt på PowerColor Radeon 9600 256MB DDR, 128bit og Gainward GeForce FX 5200 256MB DDR men er litt usikker på hva som er best, :-? Kan noen være så snill å gi meg noen tips.?? Hilsen Alex Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Ville Gått for Power Color her ja. ATI herjer Nvidia på grafikk og ytelse samt pris. Vi får nok vente til nv38 kommer før det blir jevnt. Og til dere som tror jeg vil starte en krig mellom ATI og Nvidia, NEi SKAL IKKE DET!!!! jeg bare sier fakta. Men gå for Power Color kortet du vil få mye igjen for pengene Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Power Color kortet yter mye bedre Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 1300 kr? Hvorfor ikke PowerColor 9600 PRO EZ 128MB? Myyye bedre ytelse. Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 1300 kr? Hvorfor ikke PowerColor 9600 PRO EZ 128MB? Myyye bedre ytelse. jeg ville også godt for det kortet mye raskere minne en det trege minne som er på de billige 256 mb kortene, er bare lureri Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Jeg hadde, som de to siste sier, ikke kjøpt noen av disse kortene. 256MB er for mye minne til at et kort i denne prisklassen klarer å utnytte det, og når de i tillegg er klokket lavere som standard for å gjøre opp for ekstra minne (For å holde prisen lav, men penis-forlenger-faktoren høy), så er egentlig slike kort bare tull. Dette hadde jeg, og de to andre kjøpt: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl Riktignok er minnet lavere klokket enn på standard PRO, men det yter bedre enn de to du viste oss, og koster det samme! Ps: 5200-kortene yter sånn ca like bra som kort som dukket opp for 3 år siden. (Og var billigklasse da..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå