Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Nytt forhold - kommer for fort

Anbefalte innlegg

Gutt 18,

Ble kjent med jente for god stund siden, endte opp med perfekte forholdet. Men jeg har et problem, så fort jeg putter den inn kjenner jeg det nesten med en gang.. er jeg heldig kan jeg holde meg i 5 min, hvorfor skjer dette? var tidligere i et forhold hvor jeg klarte alt fra 15-40 min uten problem. Jeg har hele tiden tanken i bakhodet, når vi er hos henne, og ting utvikler seg, jeg begynner å stresse på forhånd, er det prestasjonsangst? hva kan jeg gjøre for å forbedre det i lengden? det er så utrolig rart, fordi det kjennes ut som at med en gang jeg får den inn treffer den et eller annet punkt som bare aktiverer den følelsen som skjer nesten rett før man kommer, litt vanskelig å forklare, men satser på at gutta skjønner noe?

Anonymous poster hash: 0310c...5f0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner hva du mener. Mange mulige løsninger. Du kan prøve å øve deg på å komme delvis. Da burde det være mulig å holde det gående, og det vil være betydelig lettere. En kondom vil også kunne dempe følelsen. Du kan trene opp bekkenmuskulaturen for bedre kontroll.

Men for all del, slutt å fokusere på at du kommer til å komme for tidlig. Det hjelper neppe.

Gratulerer med det nye forholdet ditt! :)

Lenke til kommentar

Fokuser litt på andre ting, gi dama ekstra oppmerksomhet og vær åpen om dette med dama, er forholdet så perfekt som du vil ha det til. Så er det ikke noe problem og hun vil hjelpe deg å holde ut lengre.

Kan også være et triks å ikke være sprengsulten rett før du entrer restauranten, langt forspill hvor du gir henne ekstra oppmerksomhet til slutt og tar en liten pause med bare kyssing elns før du starter. Presse ut blodet fra hodet hjelper også en liten stund.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...