Gå til innhold

Itbutikken sendte meg tom skjermkorteske


Anbefalte innlegg

Fikk akkurat en mail fra Sunsesen igjen.

Jeg forklarte at jeg kjøpte meg nytt skjermkort da de brukte så lang tid på reperasjonen, så jeg vil heller ha penger enn nytt kort. Han sier dette er greit og at det er det enkleste for han også. Jeg sendte ny mail der jeg spurte hvilken erstatningssum han ville foreslå... venter spent :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk tilbud om erstatning for skjermkortet på 995,-Nkr.

Skrev at jeg ble gladere om han la på noen kroner til for laaang sakstid og masse mail og telefoner fram og tilbake i løpet av disse 4,5 mnd. Jeg sa ja til tilbudet, mest for å få saken ut av verden - er dritt lei - har irritert meg grenseløst i 4,5 mnd. Bare å vente og se om pengene triller inn på kontoen snart...

Lenke til kommentar

Bra de ordnet det til slutt, men det var nok for å unngå mer mas og negativ omtale... Forum som dette har nok ganske mye makt :)

 

Selv handler jeg omtrent alltid gjennom Komplett selv (litt til privat, men mest gjennom jobben) fordi jeg aldri har hatt noen spesielle problemer med dem (+ OK pris, ganske bra webshop, osv). Har hatt en del returer, og selv om det har tatt litt tid har de alltid ordnet opp på en skikkelig måte :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...