bjaa Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hallo! Skjekket pakken min som jeg sendte i november..og her er resultatet av pakkesporingen: 03.12.03 08.04 UTLEVERT 0024 OSLO LOGISTIKK PGO KONTROLL(KUNDETJ.) Så hva har skjedd med den? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Fant ut av det Det betyr at kortet er sendt til utlandet... Ting tar sin tid med Itbutikken, men nå ser det ut som de siste brikkene bikkene faller på plass. De sender meg en NY disk, mens de sender den egentlige disken min videre til produsenten.. Synd jeg tapte 130 GB med stuff...men sånn går det når man har (litT) uflaks Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) hehe, litt off topic dette, men likevell! En gang leverte jeg inn en p3 600mhz slot 1 cpu til komplett som jeg ikke fikk over 300 mhz uansett kjøling og instillinger. Jeg ringte noen dager etter og lurte på om de hadde fått den og om de hadde sett på den. Han i telefonen sa at den var registrert hos dem, men kunne ikke finne den, så han ba meg ringe etter en halv time. Jeg så gjorde, og da kunne mannen i andre enden fortelle meg at cpu'en min hadde ligget ute i 2 dager ...så de måtte bare sende meg en ny. (den nye var på 667mhz, så jeg var fornøyd) ....ooooog når jeg bestillte et ashima midi tower "bulk verison" og kabinettet hadde en SCHVÆR bulk i sia! (var hull i eska også, så posten var nok synderen). gidda ikke bytte det før et år etterpå, men de gikk med på det akkurat det der med kabinette er noe som jeg og har opplevd, bare med mitt kabinett så var hele front ødelagt, alle naglene var knekt. Men når jeg fikk pakken på døra så kom postmannen med opp på trappa og SLENGTE DEN NED på trappe gulvet!! kanskje han trodde det var sprettpakke .. var på posthuset med pakken og de betalte for nytt kabinett til meg.. Endret 8. januar 2004 av Ravenlord Lenke til kommentar
znapper Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 For all del..... Itbutikken trenger et realt lyskespark nå etter min mening! Har ikke hørt maken til slett og useriøs kundebehandling. Ta kontakt med forbrukerrådet kjellis, fører det ikke frem tar du kontakt med tv2 hjelper deg eller fbi. Fører ikke det frem, anmeld svina, sånne drittsekker skulle ikke fått lov til drive butikk. Noen som vet om det finnes en dansk versjon av forbrukerrådet? De burde jo også fått et par tips om hva itbutikken driver med. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 hehe, litt off topic dette, men likevell! En gang leverte jeg inn en p3 600mhz slot 1 cpu til komplett som jeg ikke fikk over 300 mhz uansett kjøling og instillinger. Jeg ringte noen dager etter og lurte på om de hadde fått den og om de hadde sett på den. Han i telefonen sa at den var registrert hos dem, men kunne ikke finne den, så han ba meg ringe etter en halv time. Jeg så gjorde, og da kunne mannen i andre enden fortelle meg at cpu'en min hadde ligget ute i 2 dager ...så de måtte bare sende meg en ny. (den nye var på 667mhz, så jeg var fornøyd) ....ooooog når jeg bestillte et ashima midi tower "bulk verison" og kabinettet hadde en SCHVÆR bulk i sia! (var hull i eska også, så posten var nok synderen). gidda ikke bytte det før et år etterpå, men de gikk med på det akkurat det der med kabinette er noe som jeg og har opplevd, bare med mitt kabinett så var hele front ødelagt, alle naglene var knekt. Men når jeg fikk pakken på døra så kom postmannen med opp på trappa og SLENGTE DEN NED på trappe gulvet!! kanskje han trodde det var sprettpakke .. var på posthuset med pakken og de betalte for nytt kabinett til meg.. nei, posten er langt ifra gode... Lenke til kommentar
phreak-z Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 sier en ting jeg... PSDATA!! Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 sier en ting jeg... PSDATA!! PSdata sender med posten de også Dessuten har komplett vært eksemplarisk når det gjelder service! Alle kan gjøre feil, og i store firmaer, blir det noen ganger gjort store feil, men man skal ikke male bikkja si grønn for det! Lenke til kommentar
_Xorcist Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Min erfaring er at dersom det lar seg gjøre bør man kontakte produsenten av varen og få RMA nummer av dem. Spesielt gjelder dette harddisker og skjermer. Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Noe annet enn latterlig? Itbutikken.no er en nettbutikk som er ganske rimelig, det syns i hvert fall jeg og samboeren min. En stund før jul bestilte samboeren min ett digitalkamera fra itbutikken (julegave til meg), det kom frem uten problemer. SÅ, den 7. desember, bestilte samboeren min seg en prosjektor...denne venter vi fortsatt på. Først fikk vi beskjed fra itbutikken at det hadde skjedd en adresse feil, men at den var på vei...så fikk vi beskjed om de kunne se at den var kommet ut i det danske postsystemet (siden itbutikken sender fra danmark)....så i dag, idag fikk vi beskjed om at den ville bli sendt i løpet av dagen. Grunnen til at vi ikke hadde fått den var fordi vi ikke hadde oppgitt gateadresse med nr...men vi har ikke noe gatenr (har kun: Alve). Så fra nå får ikke vi, eller andre uten gatenr, bestille fra itbutikken...de holder på å legge om systemet sitt slik at en MÅ ha gatenr, dette er jo etter min mening helt latterlig. Kameraet kom jo frem, og dvd-brenneren, som samboeren min bestilte etter han bestilte prosjektoren, kom også frem uten problemer. Dette kan kanskje kalles adresse-diskriminering Uansett, det nye systemet til itbutikken blir i hvert fall latterlig teit. Noen andre enn meg der ute som ikke har gatenr? Jeg kjenner i hvert fall mange... Lenke til kommentar
lodott Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Har aldri sett noen uten gatenr..bor du i distriktet? Er vel mer vanlig der kan jeg tenke meg.. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Bare bruk en bindestrek eller lignende som gatenavn, og "00" som nummer eller noe. Da registrerer du noe, men Posten bryr seg ikke om dette, og leverer det til riktig adresse uansett. Tåpelig, ja, men det er bare å gå rundt problemet :-) Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Har aldri sett noen uten gatenr..bor du i distriktet? Er vel mer vanlig der kan jeg tenke meg.. Vil ikke akkurat kalle plassen jeg bor for "distriktet"....bor på tromøya i arendal kommune...for de som vet hvor det er Er øya offshore racet gikk rundt når det pleide å være i arendal. I byer er det jo helt normalt med gateadresse med nr. Men her jeg bor nå erd et en del som ikke har gatenr, og der jeg er fra er det veldig få som har gatenr, det er kun i boligfelt de har det der. Er jo uansett tåpelig av itbutikken å skylde på adressefeil grunnet ikke noe gatenr. Når det vi bestilte før og etter prosjektoren kom frem uten problemer. Afseth: vi har ett stedsnavn i stedet for gatenavn, skal jeg liksom skrive: Alve 00? Vil det hjelpe? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Afseth: vi har ett stedsnavn i stedet for gatenavn, skal jeg liksom skrive: Alve 00? Vil det hjelpe? Ja, f.eks. Tror Posten blåser i de 00 tallene da... Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 20. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg har vært i fin dialog med mr.Sunesen fra Itbutikken Danmark (han er sjef for Itbutikkene) siden 29.12.2003, men jeg har fortsatt ikke fått tilbake kortet mitt. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Dette er jo latterlig av itbutikken! Begynte nå nylig å lese tråden , og var spent på hvordan det ville gå. Så ser jeg at etter flere måneder har ikke de vesnene hos itbutikken klart å fikse saken. Ville absolutt ringt til forbrukerrådet. Sørg hvertfall for at du ikke gir opp. For det virker som om det er det de vil. Endret 20. januar 2004 av Josten Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Itbutikken bør unngås. Ventet 1 og en halv mnd på prosjektoren jeg bestilte , fikk den, det var "selvfølgelig" noe galt med den , sendte den i retur for ett par dager siden. Den blir sendt til Danmark på fredag (for de samler opp retur sendingene sine hos posten, som så sender det som har kommet inn hver fredag). Blir spennende å se nå da...hvor lang tid det tar denne gangen. Har snakket med Epson da, forklarte hva som var galt med prosjektoren. De sa jeg bare skulle sende den i retur og få en ny, itbutikken sender den defekte til Epson...burde jo gå greit ...men det er jo itbutikken .... Denne gangen har jeg presisert at pakken faktisk kommer frem selv om vi ikke har gatenr. Hadde det vært behov for det her jeg bor så hadde posten ordnet dette for lenge siden. Lenke til kommentar
super_pc Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 www.pcutstyr.no sente meg et fx5900kort hehe når ti4200 kortet døde en stille kveld forann internett kjøp fra de neste gang... du kan få mye tilbake Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 www.pcutstyr.no sente meg et fx5900kort hehe når ti4200 kortet døde en stille kveld forann internett kjøp fra de neste gang... du kan få mye tilbake Eller som denne tråden viser....ingenting Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 www.pcutstyr.no sente meg et fx5900kort hehe når ti4200 kortet døde en stille kveld forann internett kjøp fra de neste gang... du kan få mye tilbake Eller som denne tråden viser....ingenting Hehe akkurat det jeg skulle si også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå