smas190 Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Den siden jeg kom til på øverste link var ikke ITbutikken ihvertfall... Men kanskje jeg søkte på feil. kom ikke til noe itbutikk jeg heller.. men hvis du ser nermere på den setningen under den første linken på google der.. så ser du kanskje etternavnet på roy..? (hvis det ikke finnes flere roy'er i itbutikken norge da) *grin* Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 (endret) Sendte mail til itbutikkens avdeling i Danmark for å få de til å hjelpe meg i å komme i kontakt med den norske avdelingen. Bare å vente enda litt til da... :grine: Tlf. Itbutikken Norge: 78 47 30 00 - Får du svar er du jammen god! Bare en automatisk tlf.svarer som ber deg taste 1-2-3 - får aldri svar etterpå uansett. Endret 20. november 2003 av Kjellis Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 De må da vel gi deg et kort tilbake. Vel det er jo ikke akkurat så veldig god reklame for dem denne posten DE kan jo velge da å "betale" et nytt kort eller miste mange\flere kunder Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 De må da vel gi deg et kort tilbake. Vel det er jo ikke akkurat så veldig god reklame for dem denne posten DE kan jo velge da å "betale" et nytt kort eller miste mange\flere kunder -Er jo lovt nytt kort da, MSI FX5600 256mb, men har ikke sett noe til det enda Har kjøpt en del hos itbutikken tidligere fordi de var så billige, men etter dette kan dere banne på at jeg ikke legger igjen en krone i den butikken mer. Syns det er mest irriterende at det er så håpløst å få kontakt med dem - de tar jo aldri telefonen, og mailen sjekker de visst hver 14.dag.... ! Sendte jo en mail til avd. i Danmark torsdag, men har enda (man/tir) ikke fått svar derfra heller. Har lært at prisen ikke betyr alt - kjøp heller der du føler deg trygg på god service i alle ledd. Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Har pr dags dato enda ikke mottatt noe skjermkort som jeg ble lovet i kompensasjon. Har blitt lovt skjermkort i posten, og fått pakkenr for sporing, men dette nummeret eksisterer ikke. Har sendt spml ang dette til itbutikken for noen dager siden, men enda ikke fått et skikkelig svar. Denne saken har drøyd i "bare" 3 mnd snart nå. Lenke til kommentar
Wollis Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) Hmm, burde la være å handle hos dem ved en annen anledning. Eneste en kan gjøre vil noen kanskje si? Hvis det er til noen trøst skal ihvertfall ikke jeg handle på Itbutikken. Må være litt solidarisk av og til... Wollis PS. Dette er ikke ment å være sarkastisk DS. Endret 12. desember 2003 av Wollis Lenke til kommentar
Oxxyd Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Heisann! Kan trøste deg med at du aldri kommer til å få svar på tlf hos itbutikken! Hadde problemer med et HK, som var fab. feil på. Sendte det tilbake, ventet 14 dager, å ingenting skjedde Prøvde å ringe de i en ukes tid (hver dag) Men ingen som tok tlf. Begynte så å sende mail til danmark, de bruker ca 1 uke på å svare på mail. Sa man kan trygt si at denne aferen tok tid! For å gjøre en lang historie kort! Det jeg fikk tilbake fra itbutikken etter 3 mnd var et HK av en helt annen type en det jeg hadde bestilt. Å ikke nok med det, Jeg fikk kun Hovedkortet, ikke briksanvisning eller noe av det som skulle høre til i bundelen! ALT FOR DÅRLIG SERVICE! Finnes sikkert lover mot sånne butikker! Men en ting er sikkert, SKAL ALDRI HANDLE DER IGJEN! Lykke til Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Eg og sliter med itbutikken, har defekt cpu og får ikkje returnert den. Fordi dei gir meg ikkje sånn returnummer. Kjem aldri til å handle der meir. Lenke til kommentar
johna Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Som regel er de seriøse, og ikke alt for "store" meget greie.. I en samla pakke fra microplex med en del kabinettsnacks og cpu\gpu vannkjøling+ ledninger og stash, fant jeg ut etter å å tatt ut delene at gpu kjølinga manglet. Sendte seff mail, og 2 dager etterpå lå en ny i postkassa.. Overraskelsen var stor da jeg en uke etterpå oppdaget at blant all plasten og beskyttelsesrotet jeg skulle kaste lå den lille gpu blokka pent innpakket! Ehm, vel.. etter litt sammvittighetskval sendte jeg mail til dem,,,. sendte den tilbake.. noen dager senere lå nok en pakke i posten. Denne gang en kulelagervifte og 2fangrills og leds,, som plaster på såret for en rotete pakking og gebyrutgifter! peent av Mplex.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Morsomt med Itbutikken da! Returnerte en hardisk for vell, en 2 ukers tid siden...3 uker da... Men på den elendige siden demmes går det ikke ann å se hvordan det går med returen engang jo, om de har mottat pakken min eller ikke. Lurer på om det er noe hå for disken i det hele tatt å få tilbake :S Lenke til kommentar
Frzr Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 ITbutikken er latterlige når det gjelder retur, jeg fikk returnert et brukt og defect hovedkort etter 2 måneder... CAN LIFE GET BETTER!?!?! Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 dette kan jo politianmeldes? eller ... ? hva med forbrukerrådet? Lenke til kommentar
dominus Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 min lillebror kjøpte et hovedkort gjennom itbutikken. fikk feil og sendte det inn. nå ett år senere nekter de fortsatt på at de har mottatt kortet selv om de har kvittert det ut på postkontoret.. Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 ...mange innlegg som forteller liknende historier som meg her ser jeg. Itbutikken burde vært uthengt på forsiden til hw, med oppfordring om ikke å bruke itbutikken pga elendig kundeservice. Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) Fikk mail igjen i går - de skyldte på posten at de hadde rotet bort pakken! De ba meg om å gå på postkontoret for å kreve erstatning. -Hvordan i huleste skal jeg kunne kreve erstatning for en pakke jeg ikke har bevis for at itbutikken i d hele tatt har sendt? Sa d til dem, og ba dem ordne opp i rotet sitt selv - ikke f..n om jeg skal ordne opp i dritten deres. KOrtet mottok de 17.09.2003 - altså for over 3 mnd siden - arghhhhhhhhhh! Endret 19. desember 2003 av Kjellis Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hei. Følgende er det eneste som kan hjelpe deg - ring 81558200 og forklar saken. Send også mail til daglig leder av itbutikken og informer om at du har snakket med forbrukerrådet og at hvis det ikke fører frem vil du politianmelde dem for svindel. Ikke vær frekk eller kom med trusler - bare si det som det er og gjennomfør det hvis de ikke vil høre. Be forbrukerrådet ringe deg tilbake når de har snakket med itbutikken og for all del; vær ***SVÆRT*** hyggelig mot han/hun du snakker med hos forbrukerrådet og virk desperat etter hjelp... Lenke til kommentar
greigster Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 (endret) hmm... kan det være at det har gått ad-undas med dem nå? (eh..lov å håpe?) Der er opstået en fejl! Der er opstået en fejl, og siden du forsøgte at hente kan derfor ikke åbnes. URL : http://www.itbutikken.dk/Default.asp?|364|...ea|Syntax_error Line : 364 IP : 193.215.202.200 Browser : Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.5; Windows NT 4.0) Prøv at reloade siden i din browser - hvis det ikke virker, så kom igen lidt senere og prøv igen. Fortsætter problemet så ring evt. (+45) 87274459 edit: en tanke slo mig: når dere prøver å komme gjennom til support..-hva med å ringe det nummeret som er opplyst i meldingen over..-det må vel gå direkte til de som drifter/driver butikken?.. kan jo være verdt et forsøk? -kan iallefall slippe å sitte og høre på telefonsvarer i 45min.. Endret 19. desember 2003 av greigster Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2003 Kan prøve det nummeret der ja! Hver mail jeg har sendt dem, har jeg krevd å få et tlfnummer som jeg kan nå dem på, men har aldri fått svar på dette kravet. Har også skrevet mobilnummeret mitt i STOR skrift for å få dem til å ringe, men det gjør de ikke. Itbutikken viser overhodet ingen vilje for å få til en løsning i saken. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Har hatt en akkurat likens situasjon med et skjermkort som aldri dukket opp (var et r9500np), men det var hos våre gode venner i det som engang var PCMax.no. Kjenner meg myyye igjen i den behandlingen du får. Kanskje det er de samme folka som bare har byttet jobb? Lenke til kommentar
Templar Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 LOL dang.. slutt at handle hos disse butikker som bare tuller med dere.. fruck 50kr og ikke utsatt dere på denne her måte. Simon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå