Gå til innhold

Itbutikken sendte meg tom skjermkorteske

Anbefalte innlegg

Ellers er det jo veldig kjekt å åpne pakka PÅ postkontoret, slik at du har vitner på at ting faktisk ikke var oppi eska når du henta den. Så får heller folk bak deg i køen klage som f. for at du bruker lang tid. Bedre det enn å havne oppi problemer som kunne vært unngått.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tørr ikke jeg, skumle folk som kjører rundt med pakkene :roll:

Ja... en gang kom det en fyr med en 30 kilos skjerm, som NEKTA å bære den opp fordi jeg bodde i fjerde etasje! HALLO! Det er PÅ DØREN service! Jeg har tross alt betalt for det! Jeg tror jeg slet i flere timer med å få den opp uten å skade den :lol:

Lenke til kommentar

Dessverre føyer du seg inn i rekken av (ex?)kunder som gjør seg fortvila erfaringer med itbutikken.no. Til dere alle, styr unna..!

Mine erfaringer har jeg postet her tidligere. Det verste med de er at de umulige å få fatt i på telefon, og i bestefall arrogangte og avvisende når du endelig får tak i dem. Unntaket er stakkaren på det norske kontoret, men har ingen myndighet til å rydde opp på en skikkelig måte. Men,- han erkjenner faktisk at itbutikken kan gjøre feil. Supporttelefonen i Danmark som man blir bedt om å ringe er ofte ubetjent, de gidder ikke å ta den.....

Legg heller pengene igjen hos en seriøs aktør som evner og vil rydde opp når noe går galt.

Lenke til kommentar

hehe, litt off topic dette, men likevell!

En gang leverte jeg inn en p3 600mhz slot 1 cpu til komplett som jeg ikke fikk over 300 mhz uansett kjøling og instillinger.

Jeg ringte noen dager etter og lurte på om de hadde fått den og om de hadde sett på den. Han i telefonen sa at den var registrert hos dem, men kunne ikke finne den, så han ba meg ringe etter en halv time.

Jeg så gjorde, og da kunne mannen i andre enden fortelle meg at cpu'en min hadde ligget ute i 2 dager :wow:

...så de måtte bare sende meg en ny. (den nye var på 667mhz, så jeg var fornøyd) :D

....ooooog når jeg bestillte et ashima midi tower "bulk verison" og kabinettet hadde en SCHVÆR bulk i sia! (var hull i eska også, så posten var nok synderen).

gidda ikke bytte det før et år etterpå, men de gikk med på det

Lenke til kommentar

"Jeg så gjorde, og da kunne mannen i andre enden fortelle meg at cpu'en min hadde ligget ute i 2 dager :wow: "

WOW har de ute lager? lol

"....ooooog når jeg bestillte et ashima midi tower "bulk verison" og kabinettet hadde en SCHVÆR bulk i sia! (var hull i eska også, så posten var nok synderen).

gidda ikke bytte det før et år etterpå, men de gikk med på det"

lucky

Lenke til kommentar
....ooooog når jeg bestillte et ashima midi tower "bulk verison" og kabinettet hadde en SCHVÆR bulk i sia! (var hull i eska også, så posten var nok synderen).

gidda ikke bytte det før et år etterpå, men de gikk med på det

:lol: Posten er ikke helt gode... lurer på hva de har gjort med den? De er late og udugelige... sikkert en eller annen som slapp den i gulvet eller no når han skulle løfte den. Kanskje sparka til den :lol:

:lol: Når man bestiller "bulk" venter man seg ikke at de skal ta det bokstavelig da.. :lol:

Lenke til kommentar

jau. Må TRO jeg lo godt i begge sammenhengene. Det var faktisk rundt samme uke, så jeg hadde det faktisk ganske gøy, tross alle pc problemene den uka.

hullet i kabinett-eska var lite og rundt, så ut som om noen hadde stappet ett spett i det. Likevell var bulken ganske stor, så det hadde nok vært en del krefter ute å gått.

Ser for meg da komplett ringer til den snart pensjonerte trønderen på posten og lurer på hvor dan dette gikk til: "æ brukt spætt æ"! (hans rotmo) :)

Lenke til kommentar
*venter spent på tilbakemelding* fikk du kortet eller?

Tilbakemeldinger fra itbutikken går jo så tregt. Går jo nesten en uke mellom hver mail - irriterende. Fikk senest en mail i går der de spurte om jeg ville ha det kortet jeg sa jeg ville ha i innbytte (MSI FX5600 256mb)....

Venter i spenning jeg oxo nå!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Arghhh... har ikke hørt mer fra itbutikken :grumpy:

Jeg har prøvd å ringt dem mange ganger, men de tar aldri telefonen, og de svarer så og si ikke på mailer heller (må regne med 1-2uker ventetid på svar).

Mailen jeg fikk fra itbutikkens avd. Norge er fra "Roy". Vet noen etternavnet på denne Roy, slik at jeg evt får tak i mobilnr. hans eller hjemmetlf. Er dritt lei av denne kundebehandlingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...