osse-mon waits for alice Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Har hatt samme tingen med komplett, da jeg var "ung og dum"... Jeg bestillte 2 RAM-brikker til min nye PC, sammen med en rekke andre komponenter. Da pakken kom, fikk jeg bare en brikke. Jeg sendte mail til komplett, der jeg ba om ettersending, noe jeg fikk... Ting skjer, men det at skerjmkortet mangler i esken er jo noe unikt... :-? Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Mottok for en tid tilbake 3 kolli med pc deler fra psdata,da jeg hentet disse på posten så jeg at på den ene esken var teipen av på ene kotsiden av lokket, reagerte ikke på dette da jeg trodde det var fordi den var blitt løftet etter kanten på lokket og at teipen derfor var slitt av.Da jeg kom hjem og pakket opp viste det seg imidlertid at cpuen som var en av delene i den esken var i manko, tok kontakt med psdata de kunne bekrefte at den var med. Psdata sendte meg en ny omgående og om de fikk den erstattet hos posten vet jeg ikke. Så sjekk pakken nøye på postkontoret og er det tvil åpne den der og skjekk, du stiller svakere om du først merker det etter at du er kommet hjem. Merkelig. Når emballasjen er skadet skal post-kisene ha spesifisert dette på pakken, og du vil bli bedt om å åpne pakken under deres tilstedeværelse, nettopp fordi som du sier at du stiller mye svakere med en gang du er "ute av postkontoret". Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 vel.. jeg frykter seriøst at itbutikken kommer til å vri seg unna... men ikke gi opp, du har selvfølgelig retten på din side.. Men å bevise at han ikke har mottatt skjermkortet blir vel litt verre, såfremt vekten på pakken ikke er spesifisert. Det er ikke noe problem. Vekta på pakken registreres ved innlevering av pakken. Er den det samme som din motatte pakke(du må veie din), har det aldri vært noe skjermkort i pakka. Blir det et problem får du bare dra ned på et postkontor, be dem veie pakka og bekrefte innholdet. Det får du da fakse til dem. Legg merke til såfremt vekten ikke er spesifisert. Den er spesifisert. Posten veier pakka. Vekta ligger i posten sine systemer. Vekta brukes bl.a. til å beregne porto(gjelder service-/bedriftspakker). Det er bare å prøve å spore pakken på posten.no så får du opp vekt og volum på pakka. Dette er data registrert av posten, ikke avsender. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 vel.. jeg frykter seriøst at itbutikken kommer til å vri seg unna... men ikke gi opp, du har selvfølgelig retten på din side.. Men å bevise at han ikke har mottatt skjermkortet blir vel litt verre, såfremt vekten på pakken ikke er spesifisert. Det er ikke noe problem. Vekta på pakken registreres ved innlevering av pakken. Er den det samme som din motatte pakke(du må veie din), har det aldri vært noe skjermkort i pakka. Blir det et problem får du bare dra ned på et postkontor, be dem veie pakka og bekrefte innholdet. Det får du da fakse til dem. Legg merke til såfremt vekten ikke er spesifisert. Den er spesifisert. Posten veier pakka. Vekta ligger i posten sine systemer. Vekta brukes bl.a. til å beregne porto(gjelder service-/bedriftspakker). Det er bare å prøve å spore pakken på posten.no så får du opp vekt og volum på pakka. Dette er data registrert av posten, ikke avsender. Jeg er fullt klar over det. Forsto du kanskje ikke helt hva jeg mente? Lenke til kommentar
Funkcikle Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Hadde samme sak med Komplett for en del år tilbake, fikk en komplett pc i deler, men cpuèn manglet.Oppdaget ikke dette før jeg kom hjem, folka på Komplett sa først at det ikke gikk ann ,men de sendt da ny cpu til meg pronte Om feilen da ligger hos webshopen, posten etc og hvem som til sist må dekke det er da rivruskende likegyldig så lenge kunden får det han skal ha (uten for mye om å men og 1 mnd venting) Så kontakt først webshopen og hør va de har å si, er de seriøs så fikser de det, vis ikke må du gå gjennom posten. Luv Funk Feets....don`t fail me now Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 , er de seriøs så fikser det det, Det er vel der problemet ligger... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Jeg er fullt klar over det. Forsto du kanskje ikke helt hva jeg mente? Nei tydeligvis ikke... Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 , er de seriøs så fikser det det, Det er vel der problemet ligger... itbutikken er ikke seriøse.. Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Har hatt problemer med mitt GF4 ti4400 skjermkort. Sendte derfor kortet som reklamasjon til ITbutikken, der de konstaterte feilen umiddelbart.Kortet ble sendt 15.september, og i dag over 1.mnd senere hentet jeg kortet på posten. Lykkelig over endelig å få tilbake kortet mitt, åpnet jeg esken straks, og til min store forbauselse måtte jeg konstatere at esken kun inneholdt cdr og kabler - ingen skjermkort :o :o :o Heiv meg på telefonen med engang (15:30), men etter å ha forsøkt å få kontakt med avdelingen i Norge i over 30min, måtte jeg gi opp da telefonsvareren sa at butikken var stengt for dagen (16:00). Arghhhhhhhhhhhh........... Henger du på telefonen nå? Keep us posted! Har F A E N meg hengt på telefonen i dag (etter jobb 15:00-16:00), men ikke f om de svarer. Kommer bare til telefonsvareren som ber meg velge 1-2-3 - samme hva jeg velger så er ingen konsulenter ledige. Slik er det hele dagen. Ringer da avdelingen i Norge på tlf: 78473000. Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..... Lenke til kommentar
bonito Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Hva med å sende en mail? Hadde en forsendelse fra Komplett hvor det manglet CPU. Jeg sendte mail og klaget, så ble jeg utålmodig etter et par dager og ringte. Fikk da to forsendelser med ny CPU!!! Sendte mail til Komplett for å høre om de ville ha igjen den ene, eller om jeg kunne kjøpe for en billig penge uten at jeg fikk noe svar.. Noen ganger er man bare heldig Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Sendte nettopp en grundig mail - sendte den 2x for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Sendte nettopp en grundig mail - sendte den 2x for sikkerhets skyld. Jah, sendte dem en mail i går jeg og, riktignok skrevet i beruset tilstand og på nynorsk, men ikke noe svar. Har hatt en ordre liggende der i siden august nå. edit: Wow, I got mail. "Skærmen er udgået fra vores leverandørs varesortiment, såfremt der findes en anden skærm jeg kan komme på ordren istedet så gør jeg gerne det." Hjelp meg tolke dette noen!? "Skjermen er utgått fra leverandørens varesortiment", javel, kanskje litt teit at Track 'n Trace saken på itbutikkens sider sier den er bekreftet hos leverandør... "såfremt der findes en anden skærm jeg kan komme på ordren istedet så gør jeg gerne det." Hvis jeg vil ha en annen skjerm istedet så si ifra?? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Såfremt det finnes en annen webshop så bestiller jeg heller der... Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 - Prøvde å ringe i 2 dager uten å få svar. - Har nå ventet 2 dager på å få svar på mailen min, ikke hørt et pip fra dem enda Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 Tirsdag denne uka fikk jeg svar på mailen jeg sendte dem: "Hei Er det noen andre skjermkort du kunne ønsket deg I stede for ? Ha en fin kveld" Hmm, de har tydeligvis rota bort kortet mitt (GF4 ti4400), så tolker jeg mailen rett så skal jeg plukke meg et nytt. Sendte svar med at jeg kunne tenkt meg et MSI GF FX 5600 256 MB! Har ikke fått svar på dette enda, venter spent :-) Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Ja det er det bare og vente og se da Lenke til kommentar
kain Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Du får gi en tilbakemelding når du finner ut av ossen det går venter spent på en avsluttning, kanskje du får en ny tom eske Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Er det ikke itbutikken som tar bilder av hver eneste pakke i det de pakkes? Går det ikke an å gå inn på medlemssidene på nettet og sjekke disse bildene? DrErling Lenke til kommentar
Vanessa Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Uff, jeg føler med dere... Den Posten, den Posten... er ikke hva den engang var. De har usle lønninger, og tiltrekker seg myyye rusk og rask. Det går ikke lenger ann å anta at det man poster kommer frem. Lenke til kommentar
Lord Darkness Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Jag köpte en gång ett Creative Awe64 (då de kostade runt 2500,- ) och när jag fick esken (som var inplastet) så fattades kortet! Ett fabrikfel helt enkelt. //LD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå